{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
  • HU

    Válasszon nyelvet

  • Kezdőlap
    FAQ

    "További 20% kedvezmény 2 termék

    vásárlása esetén, további 30% kedvezmény minimum 3 termék vásárlása

    esetén"


     


    1. Az akció szervezője a www.lacoste.pl

    weboldal (a továbbiakban: "E-Bolt"), amelynek tulajdonosa és

    adminisztrátora a Devanlay Polska Sp. z o.o., székhelye Varsó (00-120 Varsó),

    ul. Złota 59, Adószám: 7010341947, REGON-Statisztikai számjel: 146127374, a

    Varsó Főváros Kerületi Bírósága által vezetett Vállalkozói Nyilvántartásba

    bejegyezve, a XII. gazdasági osztályon, a 0000419724 KRS szám alatt, 13 038

    100,00 PLN alaptőkével; e-mail: info@lacoste.pl (a továbbiakban:

    "Szervező"). 

    2. A promóció a Lacoste kiskereskedelmi

    hálózat lengyelországi üzleteiben és a Lacoste E-Boltban érvényes.


    3. A promócióban teljes jogképességgel rendelkező magánszemélyek vehetnek részt.


    4. A promóció 2024.08.01-től 2024.09.13-ig érvényes a hagyományos üzletek nyitvatartási idejében és a Lacoste E-Boltban a nap 24 órájában.


    5. A Promóció egy kiválasztott kínálatra vonatkozik.


    6. A Promócióban való részvétel az Általános

    Szerződési Feltételek elfogadását jelenti.


    7. Egy résztvevő a promóciós időszak alatt

    többször is részt vehet a Promócióban. 


    8. A Promóció abból áll, hogy a kiválasztott

    termékek aktuális eladási árából "20%" kedvezményt adunk min. 2

    termék és "30%" min. 3 termék vásárlás esetén. 


    9. A kedvezmény a Promócióban szereplő

    valamennyi termékre vonatkozik, miután a jelen Általános Szerződési

    Feltételekben meghatározott, a Promóció igénybevételére vonatkozó feltételek

    teljesültek.

    10. A Promócióban részt vevő félnek joga van

    arra, hogy a külön szabályozásnak megfelelően elálljon a Promóció keretében

    megvásárolt termékek adásvételi szerződésétől.


    11. A jelen Általános Szerződési Feltételekben

    leírt promóciós akcióban való részvétellel az Ügyfél úgy tekintendő, hogy

    elolvasta és megértette a jelen Általános Szerződési Feltételeket.


    12. A jelen Általános Szerződési Feltételek az

    egyetlen kötelező érvényű dokumentum, amely meghatározza a Promóciós Akció

    szabályait. A reklám- és promóciós anyagokban szereplő bármely további tartalom

    csak tájékoztató jellegű.

    13. A promóciós célú megkereséseket a

    következő címre kell küldeni: info@lacoste.pl. 


    14. A jelen feltételek rendelkezései nem

    érintik vagy korlátozzák az ügyfelek szavatossági jogait.


    15. Az Általános Szerződési Feltételekben nem

    szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv és más általánosan alkalmazandó

    jogszabályok rendelkezései az irányadóak.


    16. A Szabályzat 2024.08.01-én hatályba

    lép.   

    A PROMÓCIÓS AKCIÓ FELTÉTELEI

    Nyitva Zárva

    A 2024-ES ŐSZI/TÉLI KOLLEKCIÓ KIVÁLASZTOTT TERMÉKEIRE AKÁR -40%-OS LEÁRAZÁS.


    1.  Általános rendelkezések


    1.1.  A jelen Általános Szerződési Feltételek meghatározzák a „ELADÁS -40%-ig

    az ŐSZI/TÉLI 2024-es KOLLEKCIÓ KIVÁLASZTOTT TERMÉKEIRE” elnevezésű promóciós

    akcióban való részvétel szabályait. (a továbbiakban: „promóciós akció”).


    1.2.  A promóciós akcióban részt vevő felek a következők. A Promóciós Akciót

    a Devanlay Sp. z o.o. szervezi, amely az Országos Bírósági Nyilvántartásba a

    0000419724 KRS számon van bejegyezve, levelezési címe: ul. Złota 59, 00-129

    Varsó (a továbbiakban: „Szervező” vagy „Lacoste”).

    1.3.  A Promóciós kampányt a következők szerint kell lebonyolítani:


    1.3.1.     

    Lengyelországban található helyhez

    kötött Lacoste butikokban (a továbbiakban: „butikok”) - a Szervező adott

    helyhez kötött butikjainak nyitvatartási ideje alatt;

    1.3.2.      a Lacoste online shopban (a

    továbbiakban: „online shop”), amely elérhető a www.lacoste.hu oldalon.


    1.4.  A Promóciós Akcióban a Lacoste

    2024-es őszi/téli kollekciójának kiválasztott termékei vesznek részt. Az

    ajánlat nem terjed ki a már kedvezményes termékekre.


    1.5.  A Promóciós Akció a Lacoste

    Hűségprogram résztvevőinek (a továbbiakban: „Résztvevő”) szól.


    2.  A promóciós akció szabályai


    AKÁR -40%-OS LEÁRAZÁS A 2024-ES ŐSZI/TÉLI KOLLEKCIÓ KIVÁLASZTOTT TERMÉKEIRE.


    2.1.  Minden Résztvevő, aki a Promóciós

    Akció időtartama alatt a 2024-es őszi/téli kollekció kiválasztott, megjelölt

    termékeiből vásárol egy Lacoste butikban vagy webáruházban, akár -40%-os

    kedvezményt kap. A kedvezmény összege a helyhez kötött butikokban a kiválasztott

    termékek címkéin, az online áruházban pedig a kiválasztott termékek kártyáin

    látható.

    3. A promóciós akció időtartama


    3.1. A Promóciós akció 2024.12.13-án kezdődik. A Promóciós Akció kezdetének

    napján a jelen Szabályzat rendelkezései hatályba lépnek.


    3.2. A Promóciós Akció 2025.01.31-ig, vagy a Promóciós Akcióban érintett

    termékek készleteinek kimerüléséig tart.


    4. A promóciós kampányra vonatkozó

    panaszok


    4.1. A Promóciós Kampány lefolyásával kapcsolatos valamennyi panaszt a

    Kampány időtartama alatt és annak befejezését követő 30 napon belül kell a

    Szervezőhöz eljuttatni. A panaszokat a Szervező levelezési címére kell küldeni

    a Promóciós Akció megnevezésének feltüntetésével. A panaszokat a panasz

    beérkezésétől számított 30 napon belül bírálják el. A Szervező a panaszban

    előadott állításokra írásban válaszol a panasz tartalmában megjelölt levelezési

    címre, vagy a Megrendelő által megadott e-mail címre - a Megrendelő választása

    szerint.

    4.2.  A 4.1. pontban megjelölt eljárástól eltérően a Résztvevő az általánosan

    alkalmazandó jogszabályoknak megfelelően követeléseket érvényesíthet. A

    Szervező nem zárja ki és nem korlátozza a Résztvevők jogait, amennyiben azok az

    általánosan alkalmazandó jogszabályokból erednek.

    5.      

    Reklamációk és a promóciós kampány

    során vásárolt termékek visszavétele


    5.1.  A Vásárló a Promóciós kampány során vásárolt termékek hibái esetén a

    szavatossági jogait az általánosan alkalmazandó jogszabályokban meghatározott

    mértékben és határidőn belül gyakorolhatja.


    5.2.  A Promóciós kampány során vásárolt termékek visszaküldése a Devanlay

    Polska sp. z o.o. visszaküldési szabályzata szerint történik.


    6.      

    Záró rendelkezések


    6.1.  A Promóciós Akció nem kombinálható a Szervező által végrehajtott egyéb

    promóciós akciókkal, beleértve a kedvezményeket és egyéb különleges

    ajánlatokat.


    6.2.  A Promóciós Akció szabályzata elérhető a helyhez kötött butikokban, az

    online boltban és a Szervező székhelyén.


    6.3.  A Résztvevők személyes adatait a Devanlay Sp. z o.o. kezeli, amely az

    Országos Bírósági Nyilvántartásban a 0000419724 KRS számon van bejegyezve,

    levelezési címe: Złota 59 utca, 00-129 Varsó. A személyes adatoknak az

    Adminisztrátor általi feldolgozására vonatkozó részletes információk az

    Adatvédelmi szabályzatban találhatók, amely a weboldalon érhető el a következő

    címen: https://www.lacoste.pl/polityka-prywatnosci A személyes adatok

    feldolgozásával kapcsolatos további információk megszerzése vagy kérések

    benyújtása érdekében a résztvevők kapcsolatba léphetnek az adatvédelmi

    tisztviselővel a következő e-mail címen: gdpr@lacoste.pl vagy az „Adatvédelmi

    tisztviselő” megjegyzéssel ellátott, az ügyintéző székhelyének címére küldött

    levélben.

    A Szervező fenntartja a jogot, hogy az Általános

    Szerződési Feltételeket módosítsa az akció biztonságos működésének biztosítása,

    a visszaélések megelőzése, a félreérthetőségek megszüntetése, az egyszerűsítés,

    a további lehetőségek bevezetése vagy a Szervezőt érintő fontos igények

    érdekében. A résztvevők által a Szabályzat módosítása előtt szerzett jogokat

    teljes mértékben tiszteletben tartják. A szabályok bármilyen módosítása a

    módosításról szóló tájékoztatásnak a résztvevőkkel való közlését követő napon

    lép hatályba. A Szervező a Szabályzat módosításairól ugyanúgy tájékoztat, mint

    ahogyan a Promóciós akcióról szóló információkat közzétette.

    HOGYAN VEHETEM FEL A KAPCSOLATOT A LACOSTE.HU WEBÁRUHÁZZAL?

    Nyitva Zárva

    Ha a rendelésekkel vagy a termékekkel kapcsolatosan kérdése merül fel, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a lacoste.hu webáruházzal a kapcsolatfelvételi űrlapon vagy telefonon keresztül a 00 +48 947 213 853-es telefonszámon hétfőtől péntekig, 8:00-16:00 óra között.

    MIÉRT ÉRDEMES A LACOSTE.HU HIVATALOS WEBÁRUHÁZÁBAN VÁSÁROLNOM?

    Nyitva Zárva

    A lacoste.hu webáruház az egyetlen hivatalos online értékesítési csatorna, amelyet a legújabb és az eredeti Lacoste márkakollekciók értékesítésére hoztak létre Magyarországon. A hivatalos értékesítési csatornán történő vásárlásokkal biztosítható a megrendelt termékek eredetisége, a gyors kiszállítás és a vásárlás utáni szolgáltatások elérhetősége.

    MILYEN MŰSZAKI KÖVETELMÉNYEKNEK KELL MEGFELELNIE A SZÁMÍTÓGÉPEMNEK, HOGY A LACOSTE.HU WEBÁRUHÁZAT HASZNÁLNI TUDJAM?

    Nyitva Zárva

    1. A keresőprogram/böngészőszoftver beállításai: A Lacoste webáruház megfelelő megtekintése és optimális működésének biztosítása érdekében telepítse fel az Internet Explorer (6-os vagy újabb verzió) vagy a Mozilla/Firefox (1.5-ös vagy újabb verzió) böngészőt. Az optimális megjelenítés érdekében aktiválja a Java és a Javascript használatát. A termékek kosárba helyezéséhez engedélyezze a "cookie-k engedélyezése" funkciót is (amely az Eszközök/Internet/Adatvédelmi beállítások alatt található, ha a Windowshoz Internet Explorer 6.0 böngészőt használ).
    2. Képernyőfelbontás: A Lacoste webáruház optimális megtekintéséhez a képernyőfelbontást állítsa be 1024x768 pixelre vagy ennél nagyobb felbontásra.

    HOGYAN VÁLASZTHATOM KI A MEGFELELŐ MÉRETET?

    Nyitva Zárva

    Kérjük, nézze meg az egyes termékoldalakon elérhető mérettáblázatot. A megfelelő méretű termék kiválasztásához használja a mérettáblázatainkat.

    ELFELEJTETTEM A JELSZAVAMAT - MI A KÖVETKEZŐ LÉPÉS?

    Nyitva Zárva

    Kattintson az „Elfelejtette a jelszavát?” linkre. Ez a bejelentkezési mezők alatt található link egy oldalra vezet, ahol a saját e-mail cím megadása után egy olyan e-mailt küldünk Önnek, amely tartalmazza a teendőket.

    HOGYAN IRATKOZHATOK FEL A LACOSTE HÍRLEVELÉRE?

    Nyitva Zárva

    A hírlevelünkre való feliratkozáshoz jelölje be az „Értesüljön legújabb híreinkről és különleges ajánlatainkról" mezőt, vagy a fiókja létrehozása közben válassza a „Szeretnék a Lacoste legfrissebb híreiről és különleges ajánlatairól e-mailben értesülni" opciót. A hírlevelünkre történő feliratkozás lehetőséget ad arra, hogy értesüljön az áruházunkban elérhető legújabb akciókról és kollekciókról.

    MIT TEGYEK, HA NEM AKAROK HÍRLEVELET KAPNI?

    Nyitva Zárva

    A hírleveleket csak akkor küldjük ki Önnek, ha feliratkozott a Lacoste weboldalán.
    Ha le szeretne iratkozni, ezt megteheti a hírlevelek alján található leiratkozási link segítségével.
    A leiratkozással a Lacoste-fiókja nem kerül törlésre.

    MILYEN SZÁLLÍTÁSI LEHETŐSÉGEK ÁLLNAK A RENDELKEZÉSEMRE A LACOSTE.HU WEBOLDALON?

    Nyitva Zárva

    Egyféle szállítási lehetőséget kínálunk:

    1. GLS által történő normál csomagszállítás: hétfőtől péntekig, 3-4 munkanap alatt -

    Ingyenes szállítás 25.000 HUF feletti rendelés esetén
    
    HOGYAN ADHATOK LE MEGRENDELÉST A LACOSTE.HU WEBÁRUHÁZBAN?

    Nyitva Zárva

    A lacoste.hu weboldalon történő megrendeléshez tegye a terméket a kosárba (vagy először jelentkezzen be a felhasználói fiókjába). Kattintson a kosárra, ellenőrizze a megrendelni kívánt termékeket, majd erősítse meg a megrendelést, vagy adja meg az adatokat a kiszállításhoz. A következő lépés a fizetési mód kiválasztása, a termék(ek) kifizetése, valamint az általunk küldött e-mail ellenőrzése a megrendelés felvételének megerősítéséről (a kiküldés akár 20 percet is igénybe vehet).

    LEMONDHATOM A MEGRENDELÉSEMET?

    Nyitva Zárva

    A megrendelés leadása után az ügyfélszolgálatunkat keresheti telefonon lemondás céljából. Felhívjuk rá a figyelmét, hogy a lemondás csak addig lehetséges, amíg a rendelési folyamat a "rendelés előkészítése" állapotban van. Miután a rendelés elkészült és a termék kiszállításra került, elállhat a megrendeléstől. A terméket a kiszállítást követő 30 napon belül ingyenesen visszaküldheti. A pénzvisszatérítés a visszaküldött termékek átvétele után történik.

    HOGYAN ELLENŐRIZHETEM A MEGRENDELÉSEM ÁLLAPOTÁT?

    Nyitva Zárva

    Jelentkezzen be a lacoste.hu weboldalon, majd lépjen be a felhasználói fiókjába és válassza ki a „Megrendelések” fület. Ezenkívül e-mailben is értesítjük a megrendelésének állapotáról.

    MENNYI A MINIMÁLIS/MAXIMÁLIS RENDELÉSI ÉRTÉK?

    Nyitva Zárva

    Nincs minimális/maximális rendelési érték.

    MILYEN FIZETÉSI MÓDOK KÖZÜL VÁLASZTHATOK?

    Nyitva Zárva

    Kétféle fizetési módra van lehetőség:
    1-Fizetés bankkártyával
    2-Fizetés banki átutalással vagy digitális pénztárcával a "PayByLink" segítségével

    HOGYAN BIZONYOSODHATOK MEG RÓLA, HOGY A FIZETÉSI ADATAIM BIZTONSÁGBAN VANNAK?

    Nyitva Zárva

    1. Az Ön személyére vonatkozó összes adat titkosításra kerül, mielőtt elhagyná a számítógépét, és továbbításra kerülne az interneten. Ehhez a Lacoste biztonságos, úgynevezett SSL tanúsítványokat használ, 128-bites titkosítással. Az Ön megrendelésének, nevének, címének, bankkártya- vagy banki adatainak titkosított információi külső személyek számára nem olvashatók.
    2. Mivel eltérő keretrendszerekkel dolgozunk, előfordulhat, hogy Ön nem ismeri fel közvetlenül a titkosítást, vagy a böngészője nem mindig értesíti Önt az SSL szerverre mutató linket jelző üzenettel. Azonban meg tudja nézni, hogy az adatai biztonságos módon kerülnek-e továbbításra (https protokoll), ha megnyomja az egér jobb gombját a fizetési felületen, és kiválasztja a „forrásszöveg megtekintése" funkciót.
    3. Az összes személyes adatot kizárólag olyan számítógépen tároljuk, amely nem csatlakozik az internethez. Ezért külső személyek nem tudnak a hálózaton vagy a modemen keresztül hozzáférni a rendszerhez.
    4. Továbbá, azt javasoljuk, hogy a jelszavát másnak soha ne adja át.
    5. A hírlevélre történő feliratkozását bármikor törölheti a hírlevél alján található "leiratkozás" link segítségével.

    KAPHATOK-E ÁFÁS SZÁMLÁT A MEGRENDELÉSKOR?

    Nyitva Zárva

    Igen, amikor véglegesíti a megrendelését, kiválaszthatja, ha áfás számla kiállítására van szüksége. Ne felejtse el az összes adatot helyesen megadni.

    KÜLDHETEM-E A REGISZTRÁCIÓKOR MEGADOTTÓL ELTÉRŐ SZÁLLÍTÁSI CÍMRE A TERMÉKEKET?

    Nyitva Zárva

    Igen, megrendelésének véglegesítésekor új szállítási címet is megadhat.

    MENNYIBE KERÜL A KISZÁLLÍTÁS?

    Nyitva Zárva
    Ingyenes szállítás
    


    MENNYI A KISZÁLLÍTÁSI IDŐ?

    Nyitva Zárva

    A Magyarországra történő szállítási idő körülbelül 2-6 munkanap. A kézbesítési folyamatról, a nyomonkövetési linkről és a kiszállítás ütemezéséről e-mailt kap majd a GLS-től a FlexDeliveryService-en keresztül.

    Felhívjuk rá a figyelmét, hogy ebben a kivételes járványügyi helyzetben a szállítás akár 10 munkanapot is igénybe vehet, mivel számunkra mindenki biztonsága elsődleges fontosságú. A kézbesítés minden lépése során szigorú megelőző intézkedéseket teszünk. A csomag biztonságos kiszállítása érdekében a kiszállítási idő megnövekedhet. Köszönjük a türelmét!

    HONNAN KÜLDIK A MEGRENDELT TERMÉKEKET?

    Nyitva Zárva

    A Lacoste webáruház raktára Lengyelországban található.

    VAN-E LEHETŐSÉG MÓDOSÍTÁSRA, HA A MEGRENDELÉST MÁR FELVETTÉK?

    Nyitva Zárva

    Sajnos a módosítás nem lehetséges.
    Ha a megrendelés ellenértéke már kifizetésre került, és az átkerült a megrendeléskezelő rendszerbe, akkor a megrendeléstől el lehet állni a kiszállítástól számított 14 napon belül.

    HOGYAN KÖVETHETEM NYOMON A MEGRENDELÉSEMET?

    Nyitva Zárva

    A kézbesítési folyamatról, a nyomonkövetési linkről és a kiszállítás ütemezéséről e-mailt kap majd a GLS-től a FlexDeliveryService-en keresztül.

    MI TÖRTÉNIK, HA NEM VAGYOK OTTHON, AMIKOR MEGPRÓBÁLJÁK KISZÁLLÍTANI A CSOMAGOMAT?

    Nyitva Zárva

    A GLS az első sikertelen kézbesítés után újból megpróbálja kikézbesíteni a csomagot. Ha a feladó aktiválta a FlexDeliveryService szolgáltatást az adott csomaghoz, Ön a következő kézbesítési kísérlet megadásánál több kézbesítési lehetőség közül is választhat. Ha nem választ a lehetőségek közül, a GLS automatikusan végrehajtja a második kézbesítési kísérletet az eredetileg megadott címre.

    HOGYAN KÜLDHETEM VISSZA A LACOSTE.HU WEBOLDALON VÁSÁROLT TERMÉKET?

    Nyitva Zárva

    Bármely megvásárolt terméket visszaküldheti (a személyre szabott termékek és a fehérneműk kivételével). Az online rendelt termékek visszaküldését a termékek kézhezvételétől számított 14 napon belül tudjuk elfogadni. Felhívjuk rá a figyelmét, hogy az online vásárolt termékek nem küldhetők vissza vagy cserélhetők ki az üzleteinkben, ILLETVE az üzleteinkben vásárolt termékek sem válthatók vissza vagy cserélhetők ki a webáruházban. Kérjük, a termékeket eredeti állapotukban küldje vissza, kopás és mosás nélkül. Kérjük, várjon 15 munkanapot, mielőtt kapcsolatba lépne velünk a pénzvisszatérítéssel kapcsolatban. Fontos megjegyezni, hogy a pénzvisszatérítésekhez szükséges idő az Ön bankjától függően változhat. Köszönjük a megértését! A visszaküldött termékeket, amelyek nem felelnek meg a visszatérítési szabályzatunknak, pénzvisszatérítés nélkül visszaküldjük Önnek.
    Visszaküldési cím: Muszkieterów 15/15c, Hall C2, 02-273 Varsó

    HOGYAN KAPOM VISSZA A PÉNZEM A VISSZAKÜLDÖTT TERMÉKEK ESETÉBEN?

    Nyitva Zárva

    Miután a visszaküldött termékek megérkeztek a raktárunkba, a pénzvisszatérítés 5-10 munkanapon belül történik meg a fizetési módtól függően.

    VÁSÁROLHATOK-E A LACOSTE.HU WEBÁRUHÁZBAN REGISZTRÁCIÓ NÉLKÜL?

    Nyitva Zárva

    Igen, a Lacoste.hu webáruházában regisztráció nélkül is vásárolhat. A megrendelés véglegesítésekor azonban meg kell majd adnia a termékek kiszállításához szükséges adatokat.

    MIRE HASZNÁLJÁK FEL A SZEMÉLYES ADATAIMAT?

    Nyitva Zárva

    A magánélet tiszteletben tartása rendkívül fontos a számunkra. A Lacoste.com ügyfeleként bizalommal vásárolhat nálunk. Kizárólag a következő esetekben kérjük el a személyes adatait:
      - Megrendelés leadása
      - Hírlevélre történő feliratkozás
      - Fiók létrehozása
    A saját magáról vagy az érdeklődéséről számunkra átadott információkat csak arra használjuk fel, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsuk Önnek, és hogy az ajánlatainkat az Ön igényeinek megfelelően alakítsuk ki.

    HOL GYÁRTJÁK A TERMÉKEKET?

    Nyitva Zárva

    Az összes Lacoste ruhát Franciaországban tervezték, majd olyan gyárakban gyártották, amelyek, legyenk a világ bármely részén is, meg tudtak felelni a Lacoste üzleti magatartási kódexében meghatározott magas minőségi, társadalmi és környezeti követelményeknek.
    A Lacoste termékeket a lehető legközelebb gyártják azokhoz a területekhez, ahol értékesíteni fogják őket, de a speciális termékek az arra legalkalmasabb beszállítóktól kerülnek beszerzésre (a selyem Kínából, a szintetikus/műszaki szövetek Ázsiából stb.).

    HOGYAN BIZONYOSODHATOK MEG ARRÓL, HOGY NEM HAMIS TERMÉKET VÁSÁROLOK?

    Nyitva Zárva

    A Lacoste nem igazolja az eredetiségét azoknak a termékeknek, amelyek nem a hivatalos boltjaink egyikéből vagy a lacoste.hu webáruházunkból származnak.



    A 100%-os eredetiség, a minőség és a szolgáltatás biztosítása érdekében a Lacoste hiteles termékeinek megvásárlásának egyetlen módja az, ha azokat valamelyik hivatalos áruházunkban, a lacoste.hu webáruházban vagy valamelyik hivatalos viszonteladónknál vásárolja meg.

    HONNAN SZÁRMAZNAK A RUHÁZATI CIKKEK KÜLÖNBÖZŐ RÉSZEI?

    Nyitva Zárva

    A Lacoste arra törekszik, hogy ruházatot a lehető legközelebb állítsák elő ahhoz a területhez, ahol majd értékesíteni fogják, de az arra legalkalmasabb beszállítókkal is együtt dolgozik a speciális termékek esetében.
    A fonalak, különösen a Lacoste pólókban használt pamutszálak, gondos válogatás során kerülnek a világ legkiválóbb fonalai közé a négy nagy szakértelemmel elismert országban: Peruban, az Egyesült Államokban, Egyiptomban és Görögországban. Minden szállítónak meg kell felelnie a minőségi előírásokon túlmutató, magas színvonalú követelményeknek, és tiszteletben kell tartania az emberi jogokat és a fenntartható fejlődés alapelveit.
    A Lacoste nagyon sokat foglalkozik az állatok jólétével, a veszélyeztetett fajokkal és a biológiai sokféleséggel.

    KEZELÉSI UTASÍTÁSOK

    Nyitva Zárva

    A Lacoste azt javasolja, hogy minden terméknél tartsa be a termék címkéjén felsorolt speciális kezelési utasításokat.
    A pólókat az első mosás során hideg vízzel ajánlott kimosni, illetve érdemes őket kifordítani a pamut minőségének megőrzése érdekében. Ezután a pólókat hideg vagy meleg vízben (30 fokon) mossuk lehetőleg méreganyagoktól mentes és biológiailag lebomló lágy mosószerrel.
    A szárítógépek és radiátorok használata nem ajánlott. A legjobb, ha hagyja, hogy a póló teljesen, magától megszáradjon.
    Így nem csak energiát takarít meg, de javítja a termék környezeti lábnyomát is.

    HASZNÁLTOK IGAZI SZŐRMÉT?

    Nyitva Zárva

    A Lacoste sokat foglalkozik az állatok jólétével, a veszélyeztetett fajokkal és a biológiai sokféleséggel. Ezért elkötelezte magát, hogy a kollekcióiban nem használ valódi szőrmét vagy angóragyapjút.

    CÉGINFORMÁCIÓ

    Nyitva Zárva

    Devanlay Polska sp. z o.o. z, amely társaság székhelye Varsóban található (00-120 Varsó), ul. Złota 59, NIP-szám: 7010341947, REGON-szám: 146127374, bejegyezték a Varsói Fővárosi Kerületi Bíróság 12. kereskedelmi részlege által vezetett vállalkozók nyilvántartásába, a 0000419724 KRS-szám alatt, alaptőkéje: PLN 13.038.100,00.

    Az Ön tagsága sikeresen elkészült
    OK
    A termék hozzáadva a Kedvencekhez

    A termék a kedvencek közé lett téve, melyet megtalál a Kedvenceim menüpontban

    A lista megnézése
    Ha a kedvencekhez szeretné adni, választania kell egy méretet.