{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
Kezdőlap
FAQ

"További 20% kedvezmény 2 termék

vásárlása esetén, további 30% kedvezmény minimum 3 termék vásárlása

esetén"


 


1. Az akció szervezője a www.lacoste.pl

weboldal (a továbbiakban: "E-Bolt"), amelynek tulajdonosa és

adminisztrátora a Devanlay Polska Sp. z o.o., székhelye Varsó (00-120 Varsó),

ul. Złota 59, Adószám: 7010341947, REGON-Statisztikai számjel: 146127374, a

Varsó Főváros Kerületi Bírósága által vezetett Vállalkozói Nyilvántartásba

bejegyezve, a XII. gazdasági osztályon, a 0000419724 KRS szám alatt, 13 038

100,00 PLN alaptőkével; e-mail: info@lacoste.pl (a továbbiakban:

"Szervező"). 

2. A promóció a Lacoste kiskereskedelmi

hálózat lengyelországi üzleteiben és a Lacoste E-Boltban érvényes.


3. A promócióban teljes jogképességgel rendelkező magánszemélyek vehetnek részt.


4. A promóció 2024.08.01-től 2024.09.13-ig érvényes a hagyományos üzletek nyitvatartási idejében és a Lacoste E-Boltban a nap 24 órájában.


5. A Promóció egy kiválasztott kínálatra vonatkozik.


6. A Promócióban való részvétel az Általános

Szerződési Feltételek elfogadását jelenti.


7. Egy résztvevő a promóciós időszak alatt

többször is részt vehet a Promócióban. 


8. A Promóció abból áll, hogy a kiválasztott

termékek aktuális eladási árából "20%" kedvezményt adunk min. 2

termék és "30%" min. 3 termék vásárlás esetén. 


9. A kedvezmény a Promócióban szereplő

valamennyi termékre vonatkozik, miután a jelen Általános Szerződési

Feltételekben meghatározott, a Promóció igénybevételére vonatkozó feltételek

teljesültek.

10. A Promócióban részt vevő félnek joga van

arra, hogy a külön szabályozásnak megfelelően elálljon a Promóció keretében

megvásárolt termékek adásvételi szerződésétől.


11. A jelen Általános Szerződési Feltételekben

leírt promóciós akcióban való részvétellel az Ügyfél úgy tekintendő, hogy

elolvasta és megértette a jelen Általános Szerződési Feltételeket.


12. A jelen Általános Szerződési Feltételek az

egyetlen kötelező érvényű dokumentum, amely meghatározza a Promóciós Akció

szabályait. A reklám- és promóciós anyagokban szereplő bármely további tartalom

csak tájékoztató jellegű.

13. A promóciós célú megkereséseket a

következő címre kell küldeni: info@lacoste.pl. 


14. A jelen feltételek rendelkezései nem

érintik vagy korlátozzák az ügyfelek szavatossági jogait.


15. Az Általános Szerződési Feltételekben nem

szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv és más általánosan alkalmazandó

jogszabályok rendelkezései az irányadóak.


16. A Szabályzat 2024.08.01-én hatályba

lép.   

HOGYAN VEHETEM FEL A KAPCSOLATOT A LACOSTE.HU WEBÁRUHÁZZAL?

Nyitva Zárva

Ha a rendelésekkel vagy a termékekkel kapcsolatosan kérdése merül fel, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a lacoste.hu webáruházzal a kapcsolatfelvételi űrlapon vagy telefonon keresztül a 00 +48 947 213 853-es telefonszámon hétfőtől péntekig, 8:00-16:00 óra között.

MIÉRT ÉRDEMES A LACOSTE.HU HIVATALOS WEBÁRUHÁZÁBAN VÁSÁROLNOM?

Nyitva Zárva

A lacoste.hu webáruház az egyetlen hivatalos online értékesítési csatorna, amelyet a legújabb és az eredeti Lacoste márkakollekciók értékesítésére hoztak létre Magyarországon. A hivatalos értékesítési csatornán történő vásárlásokkal biztosítható a megrendelt termékek eredetisége, a gyors kiszállítás és a vásárlás utáni szolgáltatások elérhetősége.

MILYEN MŰSZAKI KÖVETELMÉNYEKNEK KELL MEGFELELNIE A SZÁMÍTÓGÉPEMNEK, HOGY A LACOSTE.HU WEBÁRUHÁZAT HASZNÁLNI TUDJAM?

Nyitva Zárva

1. A keresőprogram/böngészőszoftver beállításai: A Lacoste webáruház megfelelő megtekintése és optimális működésének biztosítása érdekében telepítse fel az Internet Explorer (6-os vagy újabb verzió) vagy a Mozilla/Firefox (1.5-ös vagy újabb verzió) böngészőt. Az optimális megjelenítés érdekében aktiválja a Java és a Javascript használatát. A termékek kosárba helyezéséhez engedélyezze a "cookie-k engedélyezése" funkciót is (amely az Eszközök/Internet/Adatvédelmi beállítások alatt található, ha a Windowshoz Internet Explorer 6.0 böngészőt használ).
2. Képernyőfelbontás: A Lacoste webáruház optimális megtekintéséhez a képernyőfelbontást állítsa be 1024x768 pixelre vagy ennél nagyobb felbontásra.

HOGYAN VÁLASZTHATOM KI A MEGFELELŐ MÉRETET?

Nyitva Zárva

Kérjük, nézze meg az egyes termékoldalakon elérhető mérettáblázatot. A megfelelő méretű termék kiválasztásához használja a mérettáblázatainkat.

ELFELEJTETTEM A JELSZAVAMAT - MI A KÖVETKEZŐ LÉPÉS?

Nyitva Zárva

Kattintson az „Elfelejtette a jelszavát?” linkre. Ez a bejelentkezési mezők alatt található link egy oldalra vezet, ahol a saját e-mail cím megadása után egy olyan e-mailt küldünk Önnek, amely tartalmazza a teendőket.

HOGYAN IRATKOZHATOK FEL A LACOSTE HÍRLEVELÉRE?

Nyitva Zárva

A hírlevelünkre való feliratkozáshoz jelölje be az „Értesüljön legújabb híreinkről és különleges ajánlatainkról" mezőt, vagy a fiókja létrehozása közben válassza a „Szeretnék a Lacoste legfrissebb híreiről és különleges ajánlatairól e-mailben értesülni" opciót. A hírlevelünkre történő feliratkozás lehetőséget ad arra, hogy értesüljön az áruházunkban elérhető legújabb akciókról és kollekciókról.

MIT TEGYEK, HA NEM AKAROK HÍRLEVELET KAPNI?

Nyitva Zárva

A hírleveleket csak akkor küldjük ki Önnek, ha feliratkozott a Lacoste weboldalán.
Ha le szeretne iratkozni, ezt megteheti a hírlevelek alján található leiratkozási link segítségével.
A leiratkozással a Lacoste-fiókja nem kerül törlésre.

MILYEN SZÁLLÍTÁSI LEHETŐSÉGEK ÁLLNAK A RENDELKEZÉSEMRE A LACOSTE.HU WEBOLDALON?

Nyitva Zárva

Egyféle szállítási lehetőséget kínálunk:

1. GLS által történő normál csomagszállítás: hétfőtől péntekig, 3-4 munkanap alatt -

Ingyenes szállítás


HOGYAN ADHATOK LE MEGRENDELÉST A LACOSTE.HU WEBÁRUHÁZBAN?

Nyitva Zárva

A lacoste.hu weboldalon történő megrendeléshez tegye a terméket a kosárba (vagy először jelentkezzen be a felhasználói fiókjába). Kattintson a kosárra, ellenőrizze a megrendelni kívánt termékeket, majd erősítse meg a megrendelést, vagy adja meg az adatokat a kiszállításhoz. A következő lépés a fizetési mód kiválasztása, a termék(ek) kifizetése, valamint az általunk küldött e-mail ellenőrzése a megrendelés felvételének megerősítéséről (a kiküldés akár 20 percet is igénybe vehet).

LEMONDHATOM A MEGRENDELÉSEMET?

Nyitva Zárva

A megrendelés leadása után az ügyfélszolgálatunkat keresheti telefonon lemondás céljából. Felhívjuk rá a figyelmét, hogy a lemondás csak addig lehetséges, amíg a rendelési folyamat a "rendelés előkészítése" állapotban van. Miután a rendelés elkészült és a termék kiszállításra került, elállhat a megrendeléstől. A terméket a kiszállítást követő 30 napon belül ingyenesen visszaküldheti. A pénzvisszatérítés a visszaküldött termékek átvétele után történik.

HOGYAN ELLENŐRIZHETEM A MEGRENDELÉSEM ÁLLAPOTÁT?

Nyitva Zárva

Jelentkezzen be a lacoste.hu weboldalon, majd lépjen be a felhasználói fiókjába és válassza ki a „Megrendelések” fület. Ezenkívül e-mailben is értesítjük a megrendelésének állapotáról.

MENNYI A MINIMÁLIS/MAXIMÁLIS RENDELÉSI ÉRTÉK?

Nyitva Zárva

Nincs minimális/maximális rendelési érték.

MILYEN FIZETÉSI MÓDOK KÖZÜL VÁLASZTHATOK?

Nyitva Zárva

Kétféle fizetési módra van lehetőség:
1-Fizetés bankkártyával
2-Fizetés banki átutalással vagy digitális pénztárcával a "PayByLink" segítségével

HOGYAN BIZONYOSODHATOK MEG RÓLA, HOGY A FIZETÉSI ADATAIM BIZTONSÁGBAN VANNAK?

Nyitva Zárva

1. Az Ön személyére vonatkozó összes adat titkosításra kerül, mielőtt elhagyná a számítógépét, és továbbításra kerülne az interneten. Ehhez a Lacoste biztonságos, úgynevezett SSL tanúsítványokat használ, 128-bites titkosítással. Az Ön megrendelésének, nevének, címének, bankkártya- vagy banki adatainak titkosított információi külső személyek számára nem olvashatók.
2. Mivel eltérő keretrendszerekkel dolgozunk, előfordulhat, hogy Ön nem ismeri fel közvetlenül a titkosítást, vagy a böngészője nem mindig értesíti Önt az SSL szerverre mutató linket jelző üzenettel. Azonban meg tudja nézni, hogy az adatai biztonságos módon kerülnek-e továbbításra (https protokoll), ha megnyomja az egér jobb gombját a fizetési felületen, és kiválasztja a „forrásszöveg megtekintése" funkciót.
3. Az összes személyes adatot kizárólag olyan számítógépen tároljuk, amely nem csatlakozik az internethez. Ezért külső személyek nem tudnak a hálózaton vagy a modemen keresztül hozzáférni a rendszerhez.
4. Továbbá, azt javasoljuk, hogy a jelszavát másnak soha ne adja át.
5. A hírlevélre történő feliratkozását bármikor törölheti a hírlevél alján található "leiratkozás" link segítségével.

KAPHATOK-E ÁFÁS SZÁMLÁT A MEGRENDELÉSKOR?

Nyitva Zárva

Igen, amikor véglegesíti a megrendelését, kiválaszthatja, ha áfás számla kiállítására van szüksége. Ne felejtse el az összes adatot helyesen megadni.

KÜLDHETEM-E A REGISZTRÁCIÓKOR MEGADOTTÓL ELTÉRŐ SZÁLLÍTÁSI CÍMRE A TERMÉKEKET?

Nyitva Zárva

Igen, megrendelésének véglegesítésekor új szállítási címet is megadhat.

MENNYIBE KERÜL A KISZÁLLÍTÁS?

Nyitva Zárva
Ingyenes szállítás


MENNYI A KISZÁLLÍTÁSI IDŐ?

Nyitva Zárva

A Magyarországra történő szállítási idő körülbelül 2-6 munkanap. A kézbesítési folyamatról, a nyomonkövetési linkről és a kiszállítás ütemezéséről e-mailt kap majd a GLS-től a FlexDeliveryService-en keresztül.

Felhívjuk rá a figyelmét, hogy ebben a kivételes járványügyi helyzetben a szállítás akár 10 munkanapot is igénybe vehet, mivel számunkra mindenki biztonsága elsődleges fontosságú. A kézbesítés minden lépése során szigorú megelőző intézkedéseket teszünk. A csomag biztonságos kiszállítása érdekében a kiszállítási idő megnövekedhet. Köszönjük a türelmét!

HONNAN KÜLDIK A MEGRENDELT TERMÉKEKET?

Nyitva Zárva

A Lacoste webáruház raktára Lengyelországban található.

VAN-E LEHETŐSÉG MÓDOSÍTÁSRA, HA A MEGRENDELÉST MÁR FELVETTÉK?

Nyitva Zárva

Sajnos a módosítás nem lehetséges.
Ha a megrendelés ellenértéke már kifizetésre került, és az átkerült a megrendeléskezelő rendszerbe, akkor a megrendeléstől el lehet állni a kiszállítástól számított 14 napon belül.

HOGYAN KÖVETHETEM NYOMON A MEGRENDELÉSEMET?

Nyitva Zárva

A kézbesítési folyamatról, a nyomonkövetési linkről és a kiszállítás ütemezéséről e-mailt kap majd a GLS-től a FlexDeliveryService-en keresztül.

MI TÖRTÉNIK, HA NEM VAGYOK OTTHON, AMIKOR MEGPRÓBÁLJÁK KISZÁLLÍTANI A CSOMAGOMAT?

Nyitva Zárva

A GLS az első sikertelen kézbesítés után újból megpróbálja kikézbesíteni a csomagot. Ha a feladó aktiválta a FlexDeliveryService szolgáltatást az adott csomaghoz, Ön a következő kézbesítési kísérlet megadásánál több kézbesítési lehetőség közül is választhat. Ha nem választ a lehetőségek közül, a GLS automatikusan végrehajtja a második kézbesítési kísérletet az eredetileg megadott címre.

HOGYAN KÜLDHETEM VISSZA A LACOSTE.HU WEBOLDALON VÁSÁROLT TERMÉKET?

Nyitva Zárva

Bármely megvásárolt terméket visszaküldheti (a személyre szabott termékek és a fehérneműk kivételével). Az online rendelt termékek visszaküldését a termékek kézhezvételétől számított 14 napon belül tudjuk elfogadni. Felhívjuk rá a figyelmét, hogy az online vásárolt termékek nem küldhetők vissza vagy cserélhetők ki az üzleteinkben, ILLETVE az üzleteinkben vásárolt termékek sem válthatók vissza vagy cserélhetők ki a webáruházban. Kérjük, a termékeket eredeti állapotukban küldje vissza, kopás és mosás nélkül. Kérjük, várjon 15 munkanapot, mielőtt kapcsolatba lépne velünk a pénzvisszatérítéssel kapcsolatban. Fontos megjegyezni, hogy a pénzvisszatérítésekhez szükséges idő az Ön bankjától függően változhat. Köszönjük a megértését! A visszaküldött termékeket, amelyek nem felelnek meg a visszatérítési szabályzatunknak, pénzvisszatérítés nélkül visszaküldjük Önnek.
Visszaküldési cím: Muszkieterów 15/15c, Hall C2, 02-273 Varsó

HOGYAN KAPOM VISSZA A PÉNZEM A VISSZAKÜLDÖTT TERMÉKEK ESETÉBEN?

Nyitva Zárva

Miután a visszaküldött termékek megérkeztek a raktárunkba, a pénzvisszatérítés 5-10 munkanapon belül történik meg a fizetési módtól függően.

VÁSÁROLHATOK-E A LACOSTE.HU WEBÁRUHÁZBAN REGISZTRÁCIÓ NÉLKÜL?

Nyitva Zárva

Igen, a Lacoste.hu webáruházában regisztráció nélkül is vásárolhat. A megrendelés véglegesítésekor azonban meg kell majd adnia a termékek kiszállításához szükséges adatokat.

MIRE HASZNÁLJÁK FEL A SZEMÉLYES ADATAIMAT?

Nyitva Zárva

A magánélet tiszteletben tartása rendkívül fontos a számunkra. A Lacoste.com ügyfeleként bizalommal vásárolhat nálunk. Kizárólag a következő esetekben kérjük el a személyes adatait:
  - Megrendelés leadása
  - Hírlevélre történő feliratkozás
  - Fiók létrehozása
A saját magáról vagy az érdeklődéséről számunkra átadott információkat csak arra használjuk fel, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsuk Önnek, és hogy az ajánlatainkat az Ön igényeinek megfelelően alakítsuk ki.

HOL GYÁRTJÁK A TERMÉKEKET?

Nyitva Zárva

Az összes Lacoste ruhát Franciaországban tervezték, majd olyan gyárakban gyártották, amelyek, legyenk a világ bármely részén is, meg tudtak felelni a Lacoste üzleti magatartási kódexében meghatározott magas minőségi, társadalmi és környezeti követelményeknek.
A Lacoste termékeket a lehető legközelebb gyártják azokhoz a területekhez, ahol értékesíteni fogják őket, de a speciális termékek az arra legalkalmasabb beszállítóktól kerülnek beszerzésre (a selyem Kínából, a szintetikus/műszaki szövetek Ázsiából stb.).

HOGYAN BIZONYOSODHATOK MEG ARRÓL, HOGY NEM HAMIS TERMÉKET VÁSÁROLOK?

Nyitva Zárva

A Lacoste nem igazolja az eredetiségét azoknak a termékeknek, amelyek nem a hivatalos boltjaink egyikéből vagy a lacoste.hu webáruházunkból származnak.



A 100%-os eredetiség, a minőség és a szolgáltatás biztosítása érdekében a Lacoste hiteles termékeinek megvásárlásának egyetlen módja az, ha azokat valamelyik hivatalos áruházunkban, a lacoste.hu webáruházban vagy valamelyik hivatalos viszonteladónknál vásárolja meg.

HONNAN SZÁRMAZNAK A RUHÁZATI CIKKEK KÜLÖNBÖZŐ RÉSZEI?

Nyitva Zárva

A Lacoste arra törekszik, hogy ruházatot a lehető legközelebb állítsák elő ahhoz a területhez, ahol majd értékesíteni fogják, de az arra legalkalmasabb beszállítókkal is együtt dolgozik a speciális termékek esetében.
A fonalak, különösen a Lacoste pólókban használt pamutszálak, gondos válogatás során kerülnek a világ legkiválóbb fonalai közé a négy nagy szakértelemmel elismert országban: Peruban, az Egyesült Államokban, Egyiptomban és Görögországban. Minden szállítónak meg kell felelnie a minőségi előírásokon túlmutató, magas színvonalú követelményeknek, és tiszteletben kell tartania az emberi jogokat és a fenntartható fejlődés alapelveit.
A Lacoste nagyon sokat foglalkozik az állatok jólétével, a veszélyeztetett fajokkal és a biológiai sokféleséggel.

KEZELÉSI UTASÍTÁSOK

Nyitva Zárva

A Lacoste azt javasolja, hogy minden terméknél tartsa be a termék címkéjén felsorolt speciális kezelési utasításokat.
A pólókat az első mosás során hideg vízzel ajánlott kimosni, illetve érdemes őket kifordítani a pamut minőségének megőrzése érdekében. Ezután a pólókat hideg vagy meleg vízben (30 fokon) mossuk lehetőleg méreganyagoktól mentes és biológiailag lebomló lágy mosószerrel.
A szárítógépek és radiátorok használata nem ajánlott. A legjobb, ha hagyja, hogy a póló teljesen, magától megszáradjon.
Így nem csak energiát takarít meg, de javítja a termék környezeti lábnyomát is.

HASZNÁLTOK IGAZI SZŐRMÉT?

Nyitva Zárva

A Lacoste sokat foglalkozik az állatok jólétével, a veszélyeztetett fajokkal és a biológiai sokféleséggel. Ezért elkötelezte magát, hogy a kollekcióiban nem használ valódi szőrmét vagy angóragyapjút.

CÉGINFORMÁCIÓ

Nyitva Zárva

Devanlay Polska sp. z o.o. z, amely társaság székhelye Varsóban található (00-120 Varsó), ul. Złota 59, NIP-szám: 7010341947, REGON-szám: 146127374, bejegyezték a Varsói Fővárosi Kerületi Bíróság 12. kereskedelmi részlege által vezetett vállalkozók nyilvántartásába, a 0000419724 KRS-szám alatt, alaptőkéje: PLN 13.038.100,00.

Az Ön tagsága sikeresen elkészült
OK
A termék hozzáadva a Kedvencekhez

A termék a kedvencek közé lett téve, melyet megtalál a Kedvenceim menüpontban

A lista megnézése
Ha a kedvencekhez szeretné adni, választania kell egy méretet.