{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
  • HU

    Válasszon nyelvet

  • Kezdőlap
    HASZNÁLATI FELTÉTELEK
    SZABÁLYZAT

    Nyitva Zárva

    SZABÁLYZAT


     

    Ez a dokumentum meghatározza a www.lacoste.hu

    (a továbbiakban: „Webáruház”) webhelyen történő értékesítés általános elveit és

    feltételeit, amelynek tulajdonosa és kezelője a Devanlay Polska Sp. z oo Kft., varsói

    székhellyel (00-120 Varsó), ul. Złota 59, adósszám: 7010341947, REGON-szám:

    146127374, bejegyezve a Varsói Főváros Kerületi Bíróságának 12. Kereskedelmi

    Osztálya által vezetett Vállalkozói Nyilvántartásba 0000419720 számon (KRS), 13 038 100,00

    részvénytőkével; e-mail: info@lacoste.hu (a továbbiakban: „Devanlay”)

    1. cikk – Fogalommeghatározások


    Eltérő rendelkezés hiányában a jelen

    Szabályzatban használt nagybetűs kifejezések a jelen Szabályzatban meghatározott

    jelentéssel bírnak.


    1. Devanlay – Devanlay Polska sp. z o. o. Kft.

    varsói székhellyel (00-120 Varsó), ul. Złota 59, adószám: 7010341947,

    REGON-szám: 146127374, bejegyezve a Varsói Főváros Kerületi Bíróságának 12.

    Kereskedelmi Osztálya által vezetett Vállalkozói Nyilvántartásba 0000419720

    számon (KRS), 13 038 100,00 részvénytőkével.

    2. Munkanapok – a hét napjai hétfőtől

    péntekig, munkaszüneti napok kivételével.


    3. Szállítás – tényszerű cselekmény, amely

    abban áll, hogy a Devanlay a Szállítón keresztül eljuttatja a Vásárlóhoz a

    megrendelésben meghatározott Árukat.


    4. Szállító – szállítási szolgáltatásokat

    nyújtó szervezet, amellyel a Devanlay együttműködik az áruszállítás érdekében,

    azaz a General Logistics Systems Poland Sp. z o. o. Kft., székhelye: Głuchowo

    (62-052), ul. Tęczowa 10, a Poznańi Kerületi Bíróság (Nowe Miasto és Wilda) 8.

    Kereskedelmi Osztálya által a Vállalkozói Nyilvántartásába bejegyezve 0000005009

    számon (KRS), adószám 7851561831, vagy a Poczta Polska Spółka Akcyjna Rt., ul.

    Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Varsó, adószám: 525-000-73-13, Varsó Fővárosa

    Kerületi Bíróságának  által vezetett

    vállalkozói nyilvántartásba bejegyezve 0000334972 számon (KRS) vagy INPPOTYOST

    PACZKOMATYOST Sp. z o.o. krakkói székhellyel, a székhely címe: ul. Wielicka 28,

    30-552 Krakkó, bejegyezték a krakkói Kraków-Śródmieście Kerületi Bíróságának 11.

    Osztálya által vezetett Országos Bírósági Nyilvántartás vállalkozói

    nyilvántartásba, az 000418380 számon (KRS), 6793081395 adószámon.

    5. Jelszó – a Vásárló által a Webáruházra

    történő Regisztráció során kiválasztott betűk, számjegyek vagy más karakterek

    sorozata, melynek célja, hogy biztonságosan hozzáférjen a Webáruházban

    létrehozott Vásárlói Fiókjához.


    6. Vásárló – az a jogalany, akivel Adásvételi

    Szerződés köthető és/vagy akinek elektronikus szolgáltatás nyújtható a

    jogszabályoknak és a jelen Szabályzatnak megfelelően. Ha a Vásárló természetes

    személy, akkor legalább 18 évesnek kell lennie.

    7. Vásárlói Fiók – a Devanlay által

    létrehozott speciális fiók minden olyan Vásárló számára, aki regisztrált a

    Webáruházba, és szerződést kötött a Vásárlói Fiókjának Devanlay általi

    működtetésének szolgáltatására.


    8. Fogyasztó – az a 18. életévét betöltött

    természetes személy, aki a vállalkozóval olyan jogügyletet hajt végre, amely

    nem kapcsolódik közvetlenül a Ptk. által meghatározott üzleti vagy szakmai

    tevékenységéhez.


    9. Felhasználónév – a Vásárló egyedi

    megjelölését képező, a Vásárló által létrehozott e-mail-cím, amely betűk,

    számjegyek vagy egyéb karakterek sorozatából áll, amelyek a Jelszóval együtt

    szükségesek a Vásárlói Fiókjának létrehozásához a Webáruházban.


    10. Adatvédelmi szabályzat – a személyes

    adatok feldolgozásával és védelmével kapcsolatos valamennyi kérdésben követendő

    alapelveket tartalmazó dokumentum a személyes adatok védelmére vonatkozó

    rendelkezések, így különösen az EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 2016. április

    27-i (EU) 2016/679 RENDELETE a természetes személyeknek a személyes adatok

    kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról,

    valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi

    rendelet; GDPR) és a 2018. május 10-i személyes adatok védelméről szóló törvény

    („Személyes adatok védelméről szóló törvény”). Ezek az elvek összhangban vannak

    az elektronikus szolgáltatások nyújtásáról szóló 2002. július 18-i törvénnyel,

    valamint a [https://www.lacoste.hu/polityka-prywatnosci]

    oldalon elérhető, 2004. július 16-i távközlési törvénnyel is.

    11. Szabályzat – ez a dokumentum.


    12. Regisztráció – a Szabályzatban leírt

    tényszerű cselekmény, amelyet a Vásárló a Webáruházban elérhető összes funkció

    használata érdekében hajt végre.


    13. Áruk – a Devanlay által a Webáruházon

    keresztül kínált termékek, amelyeket a Vásárló az Adásvételi Szerződés alapján

    megvásárolhat. Az ügylet tárgya csak eredeti termék lehet.


    14. Adásvételi szerződés – a Vásárló és a

    Devanlay által a jelen Szabályzatban meghatározott feltételek alapján kötött

    távértékesítési szerződést jelenti.


    15. Tárhelyszolgáltató – Amazon Web Services

    EMEA SARL, 38 Avenue John F. Kennedy, L-1855, Luxembourg


    http://aws.amazon.com


    A tárhelyszolgáltatóval kapcsolatos esetek àhttps://signin.aws.amazon.com/signin?redirect_uri=https%3A%2F%2Fconsole.aws.amazon.com%2Fsupport%2F%3Fstate%3DhashArgs%2523%26isauthcode%3Dtrue&client_id=

    arn%3Aaws%3Aiam%3A%3A015428540659%3Auser%2Fsupportcenter&forceMobileApp=0&code_challenge=sLZ_Mfhj-h4Esgc1Gtqv24bcYUd5M9wcrOXkpo9Thod4SHAkge&code_method14S


    A tárhelyszolgáltató e-mail-címei: [...]


     


     


     


    2. cikk – A Webáruház működési elvei


    1. Jelen Szabályzat határozza meg a

    www.lacoste.hu Webáruházon keresztül történő Adásvételi Szerződés megkötésének

    elveit. Megrendeléseket a www.lacoste.hu oldalon fogadunk.


    2. A Webáruház üzemeltetésének kizárólagos

    joga a Devanlay-t illeti meg.


    3. A Webáruházhoz fűződő minden jog, beleértve

    a Webáruház nevét, domainjét, a www.lacoste.hu weboldal dizájnját és/vagy

    általános megjelenését, valamint mindenféle információt, képet, a Lacoste

    márkát és egyéb kínált márkát a Webáruházban, beleértve a tulajdoni szerzői

    jogokat és egyéb szellemi tulajdonjogokat a Devanlay-t illetik. Az internetes

    áruházban használt anyagok, beleértve a kódokat vagy szoftvereket, nem

    módosíthatók, másolhatók, reprodukálhatók, publikálhatók, más számítógépre

    telepíthetők, postai úton továbbíthatók, továbbíthatók, bemutathatók vagy terjeszthetők

    a Devanlay előzetes hozzájárulása vagy forrásuk felfedése nélkül. A

    Webáruházhoz fűződő, fent leírt jogok kizárólag a Szabályzatban meghatározott

    módon és összhangban használhatók fel.

    4. A Webáruház használata akkor lehetséges, ha

    a Vásárló által használt ICT rendszer megfelel az alábbi minimális műszaki

    követelményeknek:


    a. Java Script-kompatibilis webböngészőt

    használ: Internet Explorer (8.0 vagy újabb verzió), Mozilla Firefox (22-es vagy

    újabb verzió) vagy Google Chrome (27-es vagy újabb verzió),


    b. minimális képernyőfelbontása 1024 x 768

    pixel, e-mail-fiókkal és internet-hozzáféréssel rendelkezik.


    5. A Webáruházban bemutatott képek, valamint

    az Áruk egyéb megjelenítési és bemutatási formái nem tükrözik azok tényleges

    méretét, csupán tájékoztató jellegűek.


    6. Kapcsolatfelvételre a Webáruházon keresztül

    a nap 24 órájában, a hét minden napján e-mailben (info@lacoste.hu) vagy

    munkanapokon a +48 947 213 853 telefonszámon 8.00 és 16.00 óra között van

    lehetőség. A Vásárló a Webáruházzal e-mailben vagy a https://www.lacoste.hu/kontakt címen

    elérhető kapcsolatfelvételi űrlap segítségével léphet kapcsolatba.

    7. A Webáruházban elérhető Áruk interneten

    keresztüli megrendelése a Regisztrációt követően lehetséges a Webáruházban

    elérhető regisztrációs űrlap kitöltésével (Regisztrációval történő vásárlások),

    vagy a szerződés véglegesítéséhez szükséges személyi és lakcímadatok

    megadásával (Regisztráció nélküli vásárlás). A Webáruház választékának

    megtekintése Regisztrációt nem igényel.

    8. Tilos a Vásárló számára illegális tartalmat

    közzétenni, valamint a Webáruházat vagy a Devanlay által nyújtott elektronikus

    szolgáltatásokat a jogszabályokkal, a jó gyakorlattal ellentétes, illetve

    harmadik személyek jogait sértő módon igénybe venni.


    9. A Webáruházban közzétett információk nem

    minősülnek a Devanlay a Polgári Törvénykönyv szerinti ajánlatának, hanem csak

    felhívásnak minősülnek a Vásárlók számára, hogy Adásvételi szerződés megkötése

    érdekében ajánlatokat tegyenek.


    10. A Vásárló a megrendelés leadásával

    egyúttal kijelenti, hogy nagykorú, cselekvőképes (beleértve azt is, hogy

    szerződéskötésre jogosult).


    11. A Webáruházba regisztráló és ott vásároló

    személyek megadják személyes adataikat, és hozzájárulnak ahhoz, hogy azokat a

    Devanlay az Adatvédelmi nyilatkozatban megjelölt elvek szerint kezelje. A

    Webáruházban történő regisztráció során megadott adatok helyességének

    megerősítése érdekében a Vásárló e-mailt kap az adatok megerősítésére vonatkozó

    kéréssel.

    3. cikk – A Vásárlói Fiók


    1. A Vásárló létrehozhatja Vásárlói Fiókját.

    Minden Vásárló egyszerre legfeljebb egy Vásárlói Fiókkal rendelkezhet. A

    Devanlay fenntartja a jogot többszörös regisztráció törlésére. A Vásárló ilyen

    Fiókjának létrehozásához a Vásárlónak ingyenes Regisztrációt kell

    végrehajtania. A Regisztráció feljogosítja a Vásárlót:

    i. adatok megadására, szerkesztésére vagy

    törlésére, beleértve a szállítási címeket is;


    ii. megrendelések leadására a Vásárló által

    megadott adatok felhasználásával;


    iii. bevásárlólista létrehozására;


    iv. a rendelési előzmények megtekintésére;


    v. a Hírlevelek elrendelésére és lemondására;


    vi. kedvezménykódok használatára;


    vii. a rendelések utánvétes fizetésére;


    viii. a regisztrált Vásárlók számára elérhető

    egyéb funkciók használatára.


    2. A Regisztrációhoz el kell olvasni és el

    kell fogadni a Szabályzatot és az Adatvédelmi szabályzatot, meg kell adni a

    személyes adatokat, mint például: vezetéknév, keresztnév, e-mail-cím, jelszó és

    szükség esetén egyéb adatok, és bele kell egyezni a személyes adatoknak a

    Webáruház általi kezelésébe, valamint ki kell tölteni a Webáruházban elérhető

    Devanlay regisztrációs űrlapot, és a teljes űrlapot e-mailben el kell küldeni a

    Devanlay-nek az űrlap megfelelő mezőjének bejelölésével. A Regisztráció során a

    Vásárló egyéni Jelszót hoz létre.

    3. A teljes Regisztrációs lap elküldését

    követően a Vásárló Regisztrációs lapon megadott e-mail-címére aktiváló linket

    küldünk. Az aktiváló linkre kattintást követően a Vásárló a Webáruház

    bejelentkezési oldalára kerül. Ezen a ponton szerződés jön létre a Vásárló

    Fiókjának vezetése keretében elektronikus szolgáltatások nyújtására. Ez azt

    jelenti, hogy a Vásárló hozzáférést kap Vásárlói Fiókjához, és jogosult a

    Regisztráció során megadott adatainak módosítására, ide nem értve a Felhasználónév

    módosításának jogát.

    4. A regisztráció eredményeként létrehozott Vásárlói

    Fiókot a Vásárló számára határozatlan ideig vezetik. A Vásárló bármikor lemondhat

    a Webáruházban lévő Fiók vezettetéséről, és kérheti annak törlését. A Vásárló Fiókjának

    lemondása és törlése esetén díj nem kerül felszámításra.

    5. A Vásárló a Regisztráció során a

    regisztrációs űrlap megfelelő mezőjének bejelölésével önkéntesen hozzájárulhat

    személyes adatainak marketingcélú kezeléséhez. Ebben az esetben a Devanlay

    megjelöli a Vásárló személyes adatainak gyűjtésének célját, valamint az ilyen

    adatok Devanlay által ismert vagy várható címzettjeit.

    6. A Vásárló hozzájárulása személyes adatainak

    marketingcélú kezeléséhez nem feltétele annak, hogy szerződést kössön a

    Devanlay-vel a Vásárló Fiókvezetési szolgáltatásának elektronikus nyújtására. A

    hozzájárulás a Vásárló megfelelő nyilatkozatának kitöltésével bármikor

    visszavonható. A nyilatkozatot a Devanlay címére, e-mailben lehet elküldeni.

    7. A Vásárlói Fiók a Webáruházból történő

    törléséhez kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Devanlay-vel telefonon (+48 947

    213 853) 8:00 és 16:00 óra között. a kérelem a fiók tulajdonosa. A Vásárlói

    Fiókjának törlése a kérelem benyújtásától számított 14 napon belül megtörténik,

    és a Társasággal kötött elektronikus szolgáltatási szerződés Vásárló általi

    felmondását jelenti, amelynek tárgya a Vásárlói Fiókjának vezetése.

    8. A Devanlay jogosult a Vásárló Fiókját

    zárolni az általánosan alkalmazandó jogszabályokban meghatározott esetekben. A

    Devanlay jogosult a Vásárlói Fiókot letiltani egyes fontosabb okok miatt,

    amelyek a következők lehetnek:


    i. az Általános Szerződési Feltételek,

    harmadik felek jogainak (ideértve különösen az immateriális tulajdonhoz fűződő

    jogokat), harmadik személyek személyiségi jogainak vagy a társadalmi együttélés

    elveinek megsértése a Webáruház használata során;


    ii. a jelen Szabályzat rendelkezéseinek Vásárló

    általi egyéb ismételt (legalább kétszeri) megsértése;


    iii. a Vásárló ismételt (legalább kétszeri)

    fizetendő Áru megrendelése a megrendelés tárgyának átvétele során hamis

    címadatok megadásával, a címzett megtalálását lehetetlenné téve;


    iv. a jelen Szabályzat 9. §-ában meghatározott

    feltételek mellett a Vásárló tartós és ismételt elállása a szerződéstől, ha az

    elállást nem indokolja, és azt a Devanlay nem tudja a megrendelésben

    foglaltaknak megfelelően teljesíteni.


    9. A Vásárlói Fiók zárolásának szándékáról a

    Webáruházban jelenleg regisztrált e-mail-címén kell értesíteni a Vásárlót. Az

    előző pontban foglaltak szerint a fiókzárolás a Vásárlóval kötött elektronikus

    szolgáltatásnyújtásra vonatkozó szerződés azonnali hatályú felmondását jelenti.

    10. Abban az esetben, ha a Vásárló Fiókját 8-9.

    pontban foglaltak szerint letiltják, a Devanlay törli a Vásárló által leadott,

    még nem teljesített megrendeléseket. A törlésre a Vásárló Fiókjának zárolásától

    számított 1 napon belül kerül sor. Ebben az esetben, ha a megrendelés

    kifizetése már megtörtént, a Devanlay a teljes kifizetett összeget visszatéríti

    a Vásárlónak. A visszatérítés az általánosan alkalmazandó jogszabályi

    előírásoknak megfelelően történik.

     


    4. cikk – Megrendelések leadása


    1. A Vásárló a hét mind a 7 napján a nap 24

    órájában adhat le rendelést, azonban a rendelések feldolgozása Munkanapokon

    10:00 és 14:00 óra között történik. A Munkanapokon 14:00 óráig leadott

    rendelések feldolgozása ugyanazon a napon történik. A Munkanapokon 14.00 óra

    után leadott és a Munkanapokon kívüli napokon leadott rendelések feldolgozása a

    következő Munkanapon történik.

    2. A megrendelés leadását úgy kell tekinteni,

    mintha a Vásárló ajánlatot küldene a Devanlay-nek a megrendelésben leírt árukra

    vonatkozó adásvételi szerződés megkötésére.


    3. A regisztrációval történő megrendelés

    (regisztrációval történő vásárlás) azt jelenti, hogy a Vásárló a Webáruházba

    történő bejelentkezést követően megrendelést ad le, az Áruk kosárba

    helyezésével, a fizetési mód és a Szállítás módjának, valamint az áfás számla

    kiállításához szükséges adatok megadásával (amennyiben azt a Vásárló kérte),

    valamint a rendeléshez a szállítási címre vonatkozó esetleges megjegyzésekkel.

    Amennyiben a Vásárló nem adja meg az összes szükséges adatot, a megrendelés

    leadása nem lehetséges. A megrendelés leadása előtt a Vásárlót tájékoztatni

    kell a kiválasztott Áruk teljes áráról, a Szállításról, valamint az esetleges

    további költségekről, amelyeket a Vásárló az Adásvételi szerződés alapján

    köteles viselni. A regisztrációval történő vásárlás esetén a Vásárló további

    lehetőségekhez is hozzáférést kap, mint például: rendelési előzmények,

    lehetőség annak ellenőrzésére, hogy melyik szakaszban van az utolsó leadott

    rendelés, szállítási címek megjegyzése, lehetőség arra, hogy aktuális információkat

    kapjon a termékekről a Webáruházból.

    4. Regisztráció nélküli rendelés leadása

    (Regisztráció nélküli vásárlások) azt jelenti, hogy a Vásárló az Áru kosárba

    helyezésével ad le megrendelést, és a „Megrendelés” opciónál bejelöli a

    fizetési módot, a kiszállítást és a szerződés megkötéséhez szükséges egyéb

    adatokat, mint pl. mint: vezetéknevet, keresztnevet, születési időt, nemet,

    telefonszámot, címet, e-mail-címet, áfás számla kiállításához szükséges adatokat

    (ha ilyen kérésre került sor), valamint a megrendeléssel kapcsolatos, a

    szállítási címre vonatkozó észrevételt. Ha a Vásárló nem ad meg minden

    szükséges adatot, a rendelés leadása nem lehetséges. Regisztráció nélküli

    vásárlás esetén a Vásárló köteles elolvasni és elfogadni a Webáruház

    Szabályzatát, valamint hozzájárul személyes adatainak kezeléséhez. A

    megrendelés után a Devanlay a megrendelés visszaigazolását elküldi a Vásárló

    által megadott e-mail-címre.

    5. A rendelési folyamat mind a

    Regisztrációval, mind a Regisztráció nélküli vásárlások esetén véget ér, amikor

    a „Megrendelés megerősítése és fizetés” lehetőség van kiválasztva. Ez a művelet

    megerősíti a rendelés leadását.


    6. Ezt követően a Vásárló a Webáruház

    regisztrációs űrlapján (Regisztrációval történő vásárlás) vagy a rendelés

    leadásakor (Regisztráció nélküli vásárlások) korábban megadott e-mail-címére

    visszaigazolást kap a megrendelés feldolgozásra történő elfogadásáról, az

    Adásvételi Szerződés feltételeit és alapelveit meghatározó, és annak szerves

    részét képező, hatályos Szabályzat hivatkozásával, majd egy egyedi rendelési számmal

    („Rendelési kód”), amelynek megadása lehetővé teszi többek között a megrendelés

    állapotának meghatározását. A megrendelés feldolgozásra történő elfogadásáról

    szóló tájékoztatás nem jelenti a megrendelés Devanlay általi elfogadását,

    csupán annak megerősítését, hogy a Devanlay megkapta a Vásárló megrendelését.

    Ezt követően a Devanlay-nek megfelelő időre van szüksége a megrendelés

    feldolgozásához és az Áruk szállításra való előkészítéséhez. A Vásárló a

    Devanlay-től egy e-mailt kap, amely a megrendelés elfogadásáról szóló

    információt tartalmazza a szállítási adatokkal együtt („Szállítási visszaigazolás”),

    amely által a Devanlay elfogadja a megrendelést 

    a 4. cikk fenti 3. és 4. pontjának megfelelően. A Szállítási

    visszaigazolásnak a Vásárló általi kézhezvételével az adásvételi szerződés

    létrejön. Az adott Áruk megvásárlására vonatkozó adásvételi szerződés időbeli

    hatályú, és a megrendelés feldolgozásának időtartamára szól. A Webáruházban

    történő áruvásárlással kapcsolatos teljesítési hely a Vásárló által megadott

    szállítási cím.

    7. Regisztrációval és Regisztráció nélkül

    történő vásárlás esetén a Vásárló hozzájárulhat ahhoz, hogy a számlákat

    elektronikus formában kapja meg. A számlákat a Vásárlói Fiókjában vagy a

    Regisztráció nélküli Vásárlások esetén a rendelési folyamatban megjelölt e-mail-címre

    küldjük. Ha a Vásárló megtagadja a számla elektronikus úton történő átvételét,

    a számlát hagyományos formában, azaz papír alapon kerül kiszállításra a

    megrendeléssel együtt.

    8. A fizetési megbízást a megrendelés leadását

    követően haladéktalanul teljesíteni kell. A Devanlay számlájára vagy a

    közvetítő szervezetek felé történő befizetés (PayU szolgáltatás) meg nem

    érkezése esetén a megrendelés nem minősül helyesen leadottnak, a szerződés nem

    jön létre és a megbízás nem kerül végrehajtásra. Ebben az esetben a rendelés

    újra leadható.

    9. A Vásárló a „Megrendelés megerősítése és

    fizetés” gombra kattintást követően kiválasztja az aktuálisan elérhető fizetési

    módok egyikét, amely a lacoste.hu weboldalon a „Fizetési módok” fül alatt

    található, és a rendelés leadásakor látható:


    i. a PayU szolgáltatáson keresztül,


    ii. bankkártyával


    fizetés utánvéttel, de csak Regisztrációval

    történő vásárlás esetében.


    10. A Devanlay fenntartja magának a jogot,

    hogy korlátozza a szállítási módokat és a fizetési módokat azon Vásárló

    vonatkozásában, aki:


    i. legalább háromszor nem vette át a GLS

    futárszolgálaton keresztül kézbesített megrendelés tárgyát (átvételkor

    fizetendő), a GLS futárszolgálat által a megfelelő pontra kézbesítéstől

    számított 14 napon belül


    ii. kettőnél több rendelése vár átvételre a

    GLS futárszolgálat megjelölt pontján.


    11. Mind a Regisztrációval, mind a

    Regisztráció nélküli Vásárlások esetén az Adásvételi Szerződés megkötésekor a

    Devanlay visszaigazolja a Vásárlónak a feltételeket úgy, hogy elküldi azokat a

    Vásárló által a Regisztráció során megadott e-mail-címére (Regisztrációval

    történt vásárlások) vagy a Vásárló 

    leadja a rendelést (Regisztráció nélküli vásárlás).

    12. A megrendelés bármely szakaszában, a

    fizetés megtörténtéig lehetőség van a rendelés lemondására a következő lépések

    kihagyásával és a rendelés leadására használt aloldal elhagyásával. A Vásárló

    által nem teljesített megrendelés nem kerül feldolgozásra. Az adatbeviteli

    hibák a fizetésig módosíthatók.

    13. A Vásárló megrendelését a Devanlay

    rendszer is rögzíti és tárolja. A szolgáltatásunkon keresztül létrejött

    Adásvételi Szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, továbbá az Adásvételi

    Szerződést a kapcsolódó számviteli bizonylatokkal együtt 5 évig megőrizzük. Attól

    függően, hogy milyen nyelven vették fel a rendelést, a megrendelés a weboldalon

    elérhető nyelvek valamelyikén kerül mentésre: magyarul vagy angolul.

    14. A Devanlay a Vásárló által megadott e-mail-címen

    vagy telefonszámon felveheti a kapcsolatot a Vásárlóval a kételyek tisztázása,

    a megrendelés visszaigazolása vagy a megrendelés feldolgozásával kapcsolatos

    egyéb ügyekben.


     


     


    5. cikk – Fizetés


    1. A Webáruházban elérhető Áruk árai forintban

    értendők és az áfát tartalmazzák. Az árak nem tartalmazzák a Vásárlónál az

    Adásvételi Szerződéssel kapcsolatban felmerülő többletköltségekre (pl.

    Szállítási költségek és egyéb) vonatkozó információkat. A Szállítási mód

    kiválasztása során a Vásárló tájékoztatást kap a rendelés leadásának

    időpontjáig felmerülő többletköltségekről a 6. cikk 14. pontjával összhangban.

    Bármely Áru ára kötelező érvényű a Vásárló általi megrendelés időpontjában.

    2. Regisztrációval történő vásárlás esetén a

    Vásárló a fizetést a lacoste.hu weboldalon a „Fizetési módok” fülön találja, és

    a rendelés leadásakor látható fizetési módok valamelyikének kiválasztásával

    teljesíti:

    a. az Áru átvétele előtt (előre fizetés), a

    Devanlay által akkor elfogadott elektronikus fizetési rendszerek valamelyikén

    keresztül.


    A Vásárló a lacoste.hu oldalon mindig

    tájékoztatást kap arról, hogy melyik fizetési lehetőség jelenleg elérhető.


    3. Regisztráció nélküli vásárlások esetén a

    Vásárló csak az Áru átvételét megelőzően fizethet a Devanlay által a

    lacoste.hu weboldalon minden alkalommal megjelölt banki átutalással vagy

    bankkártyával, a Devanlay által az adott időpontban elfogadott elektronikus

    fizetési rendszerek valamelyikén keresztül. Ebben az esetben a megrendelés

    feldolgozására azt követően kerül sor, hogy a Devanlay visszaigazolást kapott a

    fizetés helyes teljesítéséről a fizetést teljesítő szervezet részéről.

    4. A Devanlay elfogadja a PayU SA által

    üzemeltetett PayU fizetési rendszert, amelynek székhelye Poznań, 60-166 Poznań,

    ul. Grunwaldzka 186. szám alatt működő, a Pénzügyi Felügyeleti Hatóság által

    felügyelt, a pénzforgalmi szolgáltatások nyilvántartásába IP1/2012 szám alatt

    bejegyzett, a poznańi kerületi bíróság - Nowe Miasto és Wilda, Poznań, 8.

    kereskedelmi osztálya által vezetett vállalkozói nyilvántartásba 0000274399 KRS

    szám alatt bejegyzett, 4 944 000 PLN összegű, teljes egészében befizetett

    alaptőkével rendelkező, 779-23-08-495 NIP adóazonosító és REGON 300523444 számmal

    rendelkező nemzeti pénzforgalmi intézményt (ebben az esetben a megrendelés

    feldolgozása azt követően kezdődik meg, hogy a Devanlay elküldi a megrendelés

    elfogadásáról szóló visszaigazolást a Vásárlónak, és miután a Devanlay megkapta

    a PayU rendszerből az információt a Vásárló által teljesített fizetésről).

    5. A Devanlay fenntartja a jogot az Áruk

    árának megváltoztatására, promóciók bevezetésére és törlésére, új Áruk

    bevezetésére, valamint az Áruk választékának változtatására. Minden, a fent

    említett változtatások bevezetésének időpontja előtt leadott megbízást a

    meglévő elvek szerint kell teljesíteni.

    6. A Webáruházban található akciók egymással

    nem vonhatók össze, kivéve, ha az akcióban foglaltak másként rendelkeznek.


    7. A Vásárló kizárólag Regisztrációval történő

    vásárlás esetén használhatja fel a Webáruházból vagy bármely más olyan

    szervezettől kapott kedvezményes kódot, amely olyan kedvezménykódokat vásárolt,

    amelyek vásárlóit feljogosítják arra, hogy kedvezményt kapjanak a Webáruházban.

    A Kedvezménykódoknak van egy érvényességi ideje, amely alatt a Vásárló igénybe

    veheti a felajánlott kedvezményt. A kedvezménykód más kedvezménykóddal és egyéb

    akcióval nem vonható össze, kivéve, ha az adott akció szabályzata másként rendelkezik.

    Az akciós kód lejárati dátuma után a kedvezménykód felhasználása nem

    lehetséges.

     


    6. cikk – Feldolgozási és szállítási dátumok


    1. A rendelések teljesítése az utánvétes

    fizetés lehetőségének függvényében a fizetés Webáruházhoz való beérkezésével

    történik. A Vásárló az alábbi Szállítási lehetőségeket veheti igénybe a

    lacoste.hu oldalon található, jelenleg elérhető lehetőségek valamelyikének

    kiválasztásával:

    a. a Vásárló által a regisztrációs lapon

    (Regisztrációval történő vásárlások) megadott címre, ill.


    b. a rendelés leadásakor megadott címre

    (Regisztráció nélküli vásárlások).


     


    A Vásárlót minden alkalommal tájékoztatni kell

    az Áruk szállításának lehetőségeiről.


    2. Az árut csak Magyarország területén lehet

    kiszállítani.


    3. A Webáruházban értékesített Áruk azok,

    amelyek elérhetőek.


    4. Kivételes helyzetekben, pl. amikor több Vásárló

    egyszerre ad le rendelést ugyanarra az Árura, előfordulhat, hogy az Áruk nem

    állnak rendelkezésre. Ilyen helyzetben a Vásárlót tájékoztatni kell a

    megrendelés teljesítésének lehetőségének hiányáról, így az Adásvételi Szerződés

    nem jön létre. A Devanlay a törvényi előírásoknak megfelelően visszaküldi a Vásárlónak

    a Vásárlótól beérkezett valamennyi kifizetést egy konkrét, meg nem kötött

    adásvételi szerződéssel kapcsolatban.

    5. Amennyiben az adott Áru a raktárban

    hiányzik, vagy a megrendelés teljesítése más okból nem lehetséges, a Vásárlót

    e-mailben vagy telefonon értesíteni kell a megrendelés feldolgozásával

    kapcsolatos problémákról és a lehetséges megoldásokról. Ha kiderül, hogy a

    megrendelés nem teljesíthető, az Adásvételi Szerződés nem jön létre. Ilyen

    helyzetben a Devanlay visszaküldi a Vásárlónak a Vásárlótól kapott valamennyi

    kifizetést, a törvényi előírásoknak megfelelően, egy konkrét, meg nem kötött

    adásvételi szerződéssel kapcsolatban.

    6. Az adásvételi szerződés hatálya alá tartozó

    árukat hibátlanul kell leszállítani.


    7. A megrendelés feldolgozása az 5. cikk 2.,

    illetve 3. pontjában megjelölt időpontban kezdődik meg.


    8. Megrendeléskor a Vásárlót e-mailben

    tájékoztatni kell a Szállításhoz és a megrendelés feldolgozásához szükséges

    Munkanapokról.


    9. Az árut a kiszállítás visszaigazolásától

    számított 1-4 munkanapon belül ki kell szállítani.


    10. A Devanlay köteles a Szállítón keresztül

    leszállítani a Vásárló által megrendelt Árut, a Vásárló által a jelenleg

    rendelkezésre álló lehetőségek közül, választása szerint:


    a. a regisztrációs lapon (Regisztrációval

    történő vásárlások) megjelölt címre, ill.


    b. a rendelés leadásakor megadott címre

    (Regisztráció nélküli vásárlások).


    A Vásárló köteles megadni a hibáktól mentes,

    aktuális és pontos címet, ahová az Árut ki kell szállítani, valamint egy

    telefonszámot a kapcsolatfelvételhez. Ha a Vásárló helytelen vagy pontatlan

    címet ad meg, a Devanlay a törvény által megengedett legszélesebb körben nem

    vállal felelősséget az Áru kézbesítésének elmaradásáért vagy késedelméért, ha a

    fenti okból a Devanlay és a futár cég kellő gondossága ellenére az Áruk

    leszállítása vagy időben történő kiszállítása lehetetlennek bizonyul.

    11. Erről a Vásárlót az Áru kiszállításának

    napján e-mailben értesíteni kell.


    12. A Vásárló köteles a leszállított Árut a

    Szállító alkalmazottja jelenlétében időben és az ilyen küldeményekre elfogadott

    módon megvizsgálni. Ha a szállítmányon hibát vagy sérülést észlel, a Vásárló

    jogosult a Szállító munkatársától megfelelő jegyzőkönyv megírását követelni.


    13. A Devanlay minden szállítmányhoz nyugtát

    csatol a fizetés igazolásaként. A Vásárló kérésére és a szükséges adatok

    megadását követően a Devanlay áfás számlát állít ki és csatol a küldeményhez,

    figyelemmel a jelen Szabályzat 4. cikkének 7. pontjára. A Devanlay nem vállal

    felelősséget a Vásárló által tévesen megadott adatokért.


    14. A megrendelés feldolgozásával kapcsolatban

    a Vásárló e-mail-címére üzenet érkezik a rendelés leadásának és feldolgozásának

    aktuális folyamatáról (a megrendelés állapotáról). Ennek az üzenetnek a

    részeként a Devanlay tájékoztatást küldhet a nem teljesített megrendelésről, és

    ha a megrendelés teljesül, a Devanlay köszönetet küldhet a Vásárlónak, hogy

    igénybe vette a Devanlay ajánlatát.

     


    7. cikk – Garancia


    1. Az Áruk fizikai és jogi hibáktól mentesek,

    a Devanlay felelősséggel tartozik a Vásárló felé, ha az Áru hibás (garancia);

    ez magánfogyasztók esetében 2 év, vállalati Vásárlók esetében 1 év.


    2. Ha az Áru hibás, a Vásárló jogosult:


    a) nyilatkozatot tenni az árleszállításról

    vagy az adásvételi szerződéstől való elállásról, kivéve, ha a Devanlay

    haladéktalanul és a Vásárló indokolatlan kellemetlen helyzetének felmerülését

    elkerülendő, kicseréli a hibás Árut egy hibátlan Árura vagy a hibát

    megszünteti. Ez a korlátozás nem vonatkozik arra az esetre, ha az Árut a

    Devanlay már kicserélte vagy megjavította, vagy a Devanlay nem tett eleget azon

    kötelezettségének, hogy az Árut hibátlan Árura cserélje ki vagy a hibákat

    eltávolítsa. A Vásárló a Devanlay által javasolt hiba elhárítása helyett

    követelheti az Áru hibamentes Árura való kicserélését, vagy az Áru cseréje

    helyett a hiba megszüntetését, kivéve, ha az Árut az előírásoknak megfelelővé

    tenni lehetetlen a Vásárló által választott módon, vagy a Devanlay által

    javasolt módhoz képest túlzott költséget igényelne. A túlzott költség

    megítélése során figyelembe kell venni a hibamentes Áru értékét, a feltárt hiba

    típusát és jelentőségét, valamint azt a kényelmetlenséget, amely a Vásárlót más

    kielégítési mód végrehajtása során érné.

    b) követelni a hibás Áru kicserélését hibátlan

    Árura vagy a hiba megszüntetését. A Devanlay köteles a hibás Árut a hibamentes

    Árura kicserélni, vagy a hibát ésszerű időn belül megszüntetni anélkül, hogy a Vásárlót

    indokolatlan kellemetlenség érné. A Devanlay megtagadhatja a Vásárló kérésének

    teljesítését, ha a hibás árut lehetetlen az adásvételi szerződésnek megfelelővé

    tenni a Vásárló által választott módon, vagy összehasonlítva az Áru Adásvételi

    Szerződésnek megfelelő költségével, az túlzott költségeket igényelne. A javítás

    vagy csere költségeit a Devanlay viseli.

    3. A szavatossági jogokat gyakorló Vásárló

    köteles a hibás árut a Devanlay címére leszállítani. Abban az esetben, ha a

    Vásárló Fogyasztó, a szállítás költségét a Devanlay állja.


    4. A Devanlay garanciális felelősséggel

    tartozik, ha az Áru Vásárló részére történő átadásától számított két éven belül

    fizikai hibát találnak. A hibaelhárításra vagy az Áru hibamentes Áruval való

    cseréjére vonatkozó igény egy év elteltével jár le, de ez az időszak nem érhet

    véget az első mondatban meghatározott határidő előtt. Ezen időszakon belül a Vásárló

    az Áru hibája miatt elállhat az Adásvételi Szerződéstől, illetve

    árleszállításról nyilatkozhat. Ha a Vásárló az Áru kicserélését vagy a hiba

    elhárítását kérte, az adásvételi szerződéstől való elállás, illetve az

    árleszállítási nyilatkozat megtételének határideje az Áru cseréjére vagy

    elszállítására vonatkozó határidő eredménytelen lejártakor kezdődik.

    A Vásárló köteles a hibát annak felfedezését

    követően haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított két

    hónapon belül bejelenteni. A Vásárlók az Adásvételi Szerződés teljesítésétől

    számított két éves elévülési időn túl szavatossági jogaikat már nem

    gyakorolhatják.

    5. Ha a megvásárolt Áru hibás, a Vásárló, aki fogyasztó,

    a Polgári Törvénykönyv szerint panaszt nyújthat be (1964. április 23-i Polgári

    Törvénykönyv 556. és azt követő cikkei (1964. évi 16. sz. törvénycikk, 93.

    pont, módosított szöveg)). A hibákra vonatkozó jótállási igényt a jótállás

    alapján lehet érvényesíteni. A Fogyasztónak joguk van a termék ingyenes javíttatására

    vagy kicseréltetésére, árleszállításra vagy a termék visszaszolgáltatására,

    amennyiben a termék hibás. Ezek a jogok olyan hibákra vonatkoznak, amelyek az

    áru átadásától számított 2 éven belül keletkeztek. Nem szükséges a blokk

    bemutatása. A fent említett határidőn belül a Fogyasztó a Devanlay által

    javasolt hiba elhárítása helyett követelheti a termék kicserélését egy hibátlan

    termékre (ha van ilyen), vagy a termék kicserélése helyett követelheti a hiba

    elhárítását, kivéve, ha a terméknek az adásvételi szerződéssel való összhangba

    hozása a Fogyasztó által választott módon lehetetlen vagy a Devanlay által

    javasolt módon valóhoz képest túlzott költségekkel járna. A túlzott költségek

    felmérése során figyelembe kell venni a hibátlan Áru értékét, a talált hiba

    típusát és jelentőségét, valamint azokat a kellemetlenségeket, amelyeknek a Fogyasztó

    a hiba más módon történő kijavításával lenne kitéve. A reklamációt a Devanlay

    14 napon belül megvizsgálja. A reklamáció benyújtásához a Fogyasztónak futárt

    kell rendelnie, hogy a csomagot átvegye tőle. Az Áru sérülése vagy hibája

    esetén, amennyiben az ténylegesen fennáll, a kifizetett összeget teljes

    egészében vissza kell téríteni, beleértve a termék kiszállításának és a

    Devanlay-nak történő szállításának költségét (amennyiben ez a lacoste.hu

    weboldalon elérhető szállítási mód). A visszaküldést ugyanazon fizetési móddal

    végezzük el, amelyet a Fogyasztó a termék kifizetésekor választott, kivéve, ha

    a Fogyasztó kifejezetten más visszatérítési módot jelölt meg, és amennyiben az

    technikailag lehetséges, és nem okoz többletköltséget a Fogyasztónak.

     


    8. cikk – Panasztételi eljárás


     


    1. A minőséggel, a megrendelés mennyiségével,

    a szállítással, az adatvédelemmel, a megrendelt áruk hibáival kapcsolatos

    reklamációkat az info@lacoste.hu e-mail-címen kell benyújtani.


    2. Postai úton történő reklamáció esetén meg

    kell adni a panasz okát, a probléma leírását és a megrendelés azonosításához

    szükséges információkat, és a következő, Varsóban regisztrált irodájának címére

    kell elküldeni: Online Shop Devanlay Polska Sp. z o.o., 02-273 Warszawa, ul.

    Muszkieterów 15C C1-C2.

    3. Reklamáció esetén a Vásárló köteles a hibás

    Árut a Devanlay-nek elküldeni.


    4. A Devanlay köteles tájékoztatni A Vásárlót

    az Áruval vagy az Adásvételi Szerződés teljesítésével kapcsolatos kifogással

    kapcsolatos véleményéről a Vásárló panaszának kézhezvételétől számított 14

    napon belül.


     


    9. cikk – Elállási jog


    A. Törvényes elállási jog


     


    1.    A

    fogyasztónak minősülő Vásárlónak joga van indoklás nélkül elállni az Adásvételi

    Szerződéstől attól a naptól számított 30 napon belül, amikor az Áru fizikai

    birtokába került, vagy amikor a futártól eltérő és általa megjelölt harmadik

    személy az Áru fizikai birtokába került.

    2. Az adásvételi szerződéstől való elállás azt

    jelenti, hogy az adásvételi szerződést úgy kell tekinteni, mintha meg sem

    kötötték volna.


    3. Ha a Fogyasztó, mint Fogyasztó az

    Adásvételi Szerződéstől elállási nyilatkozatot tesz, mielőtt a Devanlay

    elfogadta volna a Vásárló ajánlatát, az ajánlat már nem kötelező érvényű.


    4. A Vásárló a szerződéstől való elállási

    jogának gyakorlása érdekében köteles egyértelmű nyilatkozattal (például postai

    úton vagy e-mailben küldött levélben) tájékoztatni a Devanlay-t az Adásvételi

    szerződéstől való elállási döntéséről. A Devanlay nem biztosít lehetőséget a

    szerződéstől való elállás jogának gyakorlására az Áru vagy nyilatkozat Devanlay

    Áruházba történő eljuttatásával.

    5. A Vásárló online kitöltheti és elküldheti

    az Adásvételi szerződéstől való elállási nyilatkozatát, amely a következő címen

    érhető el: […] a telephely fejlesztése után, vagy minden, a Vásárlónak küldött

    megrendeléssel együtt kell megadni. Ha a Vásárló él ezzel a lehetőséggel, az

    adásvételi szerződéstől való elállásra vonatkozó információ kézhezvételéről

    szóló visszaigazolást haladéktalanul e-mailben el kell küldeni a Vásárlónak. A

    Vásárló e-mailben is küldhet bármilyen más félreérthetetlen nyilatkozatot.

    6. A szerződéstől való elállási határidő

    betartása érdekében elegendő, ha a Vásárló a szerződéstől való elállási jogának

    gyakorlására vonatkozó tájékoztatást a szerződéstől való elállási határidő

    lejárta előtt megküldi.


    7. Az Árukat ugyanabban a csomagolásban kell

    visszaküldeni a következő, Varsóban regisztrált iroda címére: Online Shop

    Devanlay Polska Sp. z o.o., 02-273 Warszawa, ul. Muszkieterów 15C C1-C2.


    8. A Devanlay köteles haladéktalanul, de

    legkésőbb az adásvételi szerződéstől való elállásról szóló nyilatkozat

    kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni a Vásárlónak, azaz a

    Fogyasztónak az általa teljesített összes kifizetést, beleértve az Áru

    Vásárlónak történő szállításának költségeit is, a fenti 8. pontra is

    figyelemmel. A Devanlay visszatarthatja a Fogyasztónak minősülő Vásárló által

    kifizetett összegek visszatérítését az Áruk visszaküldésének kézhezvételéig

    vagy az Áruk elküldéséről szóló igazolás Fogyasztónak minősülő Vásárló általi

    átadásáig, attól függően, hogy melyik esemény következik be korábban.

    9. A Vásárló, mint Fogyasztó köteles az árut

    haladéktalanul, de legkésőbb az Adásvételi szerződéstől való elállási

    nyilatkozat megtételétől számított 14 napon belül visszaküldeni a Devanlay-nek.

    A határidő betartásához elegendő az Árut a Devanlay címére e határidő lejárta

    előtt elküldeni.

    10. A Vásárló felelősséggel tartozik az Áru

    értékének az Áru használatából eredő minden olyan csökkenéséért, amely

    meghaladja az Áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához

    szükséges mértéket.


    11. A Devanlay az eredeti ügylet során

    Fogyasztónak minősülő  Vásárló által

    alkalmazott fizetési móddal megegyező módon téríti vissza a fizetést, kivéve,

    ha a Vásárló kifejezetten hozzájárult egy másik, a Vásárló számára költséggel

    nem járó visszaküldési módhoz. A Devanlay semmilyen esetben sem viseli a

    visszaküldés költségeit, feltéve, hogy ebben az esetben a Devanlay nem köteles

    fedezni a Vásárló, mint Fogyasztó által az első befizetéskor fizetett

    bankköltségeket. Utánvétes fizetés esetén a Devanlay a Vásárló által megjelölt

    számlára intézi a visszatérítést. Amennyiben a Fogyasztó Vásárló bankszámlája

    meghatározott devizanemben van vezetve, és a fizetés, valamint a visszaküldés

    más devizában történik, a Devanlay nem vállal felelősséget a Vásárló – mint

    Fogyasztó – bankja által végrehajtott valutaátváltási művelettel kapcsolatban

    felmerülő költségekért a visszaküldött összeg tekintetében.

    12. Nem illeti meg az adásvételi szerződéstől

    való elállás joga a Fogyasztónak számító Vásárlót olyan szerződések

    tekintetében, amelyekben az Árut zárt csomagolásban szállítják, amely a

    csomagolás felbontása után egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem küldhető

    vissza, ha a csomagolást a kézbesítés után felbontották.

     


    B. Szerződéses elállási jog – Visszaküldések


     


    1. A Fogyasztónak az A. pontban leírt

    adásvételi szerződéstől való elállási jogán túlmenően a Vásárlónak (függetlenül

    attól, hogy Fogyasztó-e vagy sem) jogában áll elállni a Szerződéstől a Devanlay

    által küldött e-mailben kapott visszaigazolástól számított 14 napon belül.

    Ehhez az Adásvételi Szerződéstől való elállási nyilatkozatot kell kitölteni és

    online elküldeni, amelyet minden megrendeléshez papír formában csatolunk. Az Áru

    visszaküldését a papír alapú kitöltött űrlappal együtt a Vásárló végzi:

    a. futárral a következő, Varsóban regisztrált

    iroda címére: Online Shop Devanlay Polska Sp. z o.o., 02-273 Warszawa, ul.

    Muszkieterów 15C C1-C2.


     


    2. Az adásvételi szerződéstől való szerződéses

    elállási jog csak a sértetlen állapotban visszaküldött Árukra vonatkozik. A

    Devanlay fenntartja magának a jogot, hogy megtagadja az olyan áruk

    visszaküldési határideje után küldött vagy átadott termékek visszaküldését,

    amelyek nem abban az állapotban vannak, mint ahogyan átvételre kerültek. Ilyen

    helyzetben visszatérítésre nem kerül sor.

    3. A jelen adásvételi szerződéstől való

    szerződéses elállás esetén a Devanlay köteles visszaküldeni a Vásárlónak az

    összes tőle kapott befizetést, az Áruk fizetésekor választott fizetési móddal,

    kivéve, ha kifejezetten beleegyeztek más visszatérítési módba, amely nem jelent

    semmilyen többletköltséget a Vásárló számára.

     


    10. cikk – Díjmentes elektronikus

    szolgáltatások


    1. A Devanlay az alábbi ingyenes elektronikus

    szolgáltatásokat nyújtja a nap 24 órájában, a hét minden napján:


    a. Hírlevél;


    b. A Szabályzat 3. pontjában megjelölt Vásárlói

    Fiók;


    c. Kapcsolatfelvételi űrlap,


    d. Push-értesítések.


    2. A Devanlay fenntartja magának a jogot, hogy

    megválassza és módosítsa a kiválasztott szolgáltatásokhoz való hozzáférés

    formáját, típusát, módját és idejét. A Vásárlót a Szabályzat változásának

    megfelelő módon tájékoztatni kell.

    3. A Hírlevél szolgáltatásnak köszönhetően a

    Vásárló e-mailben vagy szöveges üzenetben tájékoztatást kap a Devanlay által

    kínált új szolgáltatásokról vagy termékekről. A Hírlevelet a Devanlay küldi meg

    azoknak a Vásárlóknak, akik feliratkoztak rá.


    4. A Hírlevél szolgáltatás regisztráció során

    történő aktiválásához a Vásárlónak be kell jelölnie a megfelelő mezőt a

    regisztrációs űrlapon a Hírlevél szolgáltatásra való feliratkozáshoz.


    A Hírlevél szolgáltatás akkor is aktiválható,

    ha a Vásárló a Webáruház honlapján (https://www.lacoste.hu/newsletter-form)

    elérhető jelentkezési űrlapon megadja e-mail-címét. A kitöltött jelentkezési

    lap elküldését követően a Vásárló e-mailben visszaigazolást kap a Devanlay-től

    az űrlapon megadott címre.

    A Hírlevél szolgáltatás elektronikus úton

    történő nyújtására vonatkozó szerződés ezzel a pillanattal létrejött


    5. A Hírlevélre való feliratkozás önkéntes és

    ingyenes. A Hírlevél szolgáltatást határozatlan ideig kell biztosítani. A Vásárló

    a Hírlevél szolgáltatásról bármikor lemondhat. A Vásárló a leiratkozáshoz saját

    belátása szerint a Hírlevél szolgáltatás részeként küldött e-mailben található

    hivatkozásra kattinthat, vagy a Vásárlói Fiókjában a megfelelő mezőt kezelheti.

    6. A Hírlevélnek tartalmaznia kell különösen:

    a feladóra vonatkozó információkat, a csomag tartalmát megjelölő kitöltött

    „tárgy” mezőt, valamint tájékoztatást az ingyenes Hírlevél szolgáltatásról való

    lemondás lehetőségéről és módjáról.

    7. A Kapcsolatfelvételi űrlap szolgáltatás

    lehetőséget ad a Vásárlónak, hogy üzeneteket küldjön a Devanlay részére a

    Webáruház honlapján elérhető űrlapon keresztül.


    8. A Vásárló bármikor jogosult leiratkozni a

    Kapcsolatfelvételi űrlap szolgáltatásról a Devanlay felé küldött üzenettel.


    9. A Devanlay információkat és Devanlay

    ajánlatokat (Push) közölhet a lacoste.hu weboldal felhasználóinak érdeklődésük

    alapján. Ezeket az egyedi áruajánlatokat attól függetlenül küldheti, hogy a

    Vásárló regisztrált-e a Hírlevélre vagy sem. Az egyedi áruajánlatok

    kiválasztásához a Devanlay elsősorban aktuális vásárlási és érdeklődési körre

    vonatkozó adatokat használ fel, amelyek alapján a Vásárló érdeklődését az egyes

    Áruk határozták meg, figyelembe véve az általa mutatott érdeklődést és

    preferenciákat, valamint profiladatait. Ha a Vásárló meg szeretné tagadja az

    egyedi áruajánlatok fogadását, a Vásárló bármikor kikapcsolhatja ezt a

    szolgáltatást:

    a. Abban az esetben, ha a Vásárló meg szeretné

    tagadni az egyedi termékajánlatok e-mailben történő fogadását a Devanlay-től,

    bármikor, bármilyen formában, pl. e-mailben is lemondhat erről a

    szolgáltatásról anélkül, hogy az alapinformációknak megfelelő tájékoztatási

    költségeken felül további költségek merülnének fel (pl. internetcsatlakozási

    költségek, postai díjak). Természetesen minden e-mailben található lemondási

    link.

    b. Abban az esetben, ha a Vásárló megtagadja

    az egyedi áruajánlatok fogadását a Devanlay-től a Push szolgáltatás

    használatával, bármikor írhat a Devanlay-nek a Devanlay Polska sp. z o. o., ul.

    Złota 59, 00-120 Warszawa vagy az info@lacoste.hu címre, kérve a funkció

    kikapcsolását, amit indokolatlan késedelem nélkül meg kell tenni.

    10. Abban az esetben, ha a Vásárló a Devanlay

    vagy más Vásárlók sérelmére jár el, és a Vásárló megsérti a jogszabályi

    előírásokat vagy a Szabályzat rendelkezéseit, a Devanlay jogosult letiltani a

    fent leírt ingyenes elektronikus szolgáltatásokhoz való hozzáférést. Az

    ingyenes szolgáltatások fent említett okok miatti letiltása a hozzáférés

    letiltásának alapjául szolgáló probléma megoldásához szükséges ideig tart. Az

    ingyenes szolgáltatások letiltásáról a Devanlay a Vásárló által a regisztrációs

    űrlapon megadott e-mailben értesíti Vásárlót.

     


    11. cikk – A Vásárló felelőssége


     


    1. A Vásárló által közzétett tartalom nem

    fejezheti ki a Devanlay nézeteit, és nem azonosítható az üzletével. A tartalom

    közzétételekor a Devanlay csak megfelelő IKT-forrásokat biztosító entitásként

    értelmezhető. A Devanlay nem azonosítható a tartalomszolgáltatóval.


    2. A Vásárló kijelenti, hogy:


    a. jogosult a Vásárló tartalmát alkotó művek,

    iparjogvédelmi tárgyak (pl. védjegy) és/vagy szomszédos jogok szerzői, szellemi

    tulajdonjogok és/vagy szomszédos jogok használatára;


    b. harmadik felekre vonatkozó személyes

    adatokat, képet és információkat a 10. cikkben említett szolgáltatások

    keretében jogszerűen, önkéntesen és az érintettek hozzájárulásával tettek

    hozzáférhetővé;


    c. beleegyezik, hogy hozzáférjen egy másik Vásárló

    és a Devanlay által elérhetővé tett tartalomhoz, és felhatalmazza a Devanlay-t,

    hogy azokat a jelen Szabályzattal összhangban ingyenesen használja;


    d. a szerzői jogról és a szomszédos jogokról

    szóló törvény értelmében vállalja, hogy származékos művet készít.


    3. A 10. pontban meghatározott elektronikus

    szolgáltatásokkal kapcsolatban a Vásárló nem jogosult közzétenni:


    a. harmadik felek személyes adatait, valamint

    harmadik felek fényképeinek továbbítását előzetes jogi hozzájárulásuk nélkül


    b. hirdetéseket és/vagy promóciós tartalmat.


    4. A Devanlay nem ellenőrzi a folyamatosan

    közzétett tartalmat.


    5. Amennyiben a Vásárló, más személy vagy

    szervezet úgy ítéli meg, hogy a Webáruházban közzétett tartalom sérti jogait,

    személyiségi jogait, jó gyakorlatát, érzéseit, erkölcsét, meggyőződését, a

    tisztességes verseny elvét, know-how-ját, törvény által védett titkát, köteles

    értesíteni a Devanlay-t az állítólagos jogsértésről. Az értesítés kézhezvételét

    követően a Devanlay intézkedik a jogsértő tartalom Webáruházból való

    eltávolítása érdekében.

    6. A Devanlay csak akkor vállal felelősséget a

    Vásárló által biztosított tartalomért, ha a Devanlay-t értesítették a fent

    leírt lehetséges jogsértésről.


    7. A Vásárló a 10. cikkben említett

    elektronikus szolgáltatások igénybevétele során nem tehet elérhetővé olyan

    tartalmat, amely különösen:


    a. sértő vagy fenyegető másokkal szemben,

    olyan szókészletet tartalmaz, amely sérti a jó erkölcsöt (pl. vulgarizmusok  vagy általában sértőnek tartott kifejezések

    használatával);


    b. harmadik felek bármely jogát sértetik,

    ideértve a szerzői és szomszédos jogok védelméhez, az iparjogvédelmi jogok

    védelméhez, az üzleti titkokhoz vagy a titoktartási kötelezettségekhez

    kapcsolódó jogokat;

    c. rosszindulatú, rosszhiszemű;


    d. ellentétes a Devanlay érdekeivel;


    e. egyéb módon sérti a jelen Szabályzat

    rendelkezéseit, a jó szokásokat, a hatályos törvényi előírásokat, valamint a

    társadalmi vagy erkölcsi normákat.


    8. Ha a Devanlay értesítést kap arról, hogy a

    tartalom sérti a személyes jogokat, bevált gyakorlatokat, érzéseket,

    erkölcsöket, meggyőződéseket, a tisztességes verseny alapelveit, know-how-t,

    jogi titkokat vagy kötelezettségeket, a Devanlay fenntartja a jogot, hogy

    módosítsa vagy törölje a Vásárlók által közzétett tartalmat a 10. cikkben leírt

    elektronikus szolgáltatások igénybevételének egy részét.

    9. A Vásárló felhatalmazza a Devanlay-t, hogy a

    Vásárló által a Webáruház weboldalán közzétett tartalmat ingyenesen

    felhasználja.


     


    12. cikk – Záró rendelkezések


    1.    A

    Devanlay felel az adásvételi szerződés vagy a 10. cikkben említett elektronikus

    szolgáltatások nyújtására vonatkozó szerződés nem teljesítéséért vagy nem

    megfelelő teljesítéséért, azonban a Devanlay a vállalkozói minőségben lévő Vásárlókkal,

    azaz olyan természetes személyekkel, jogi személyekkel vagy jogi személynek nem

    minősülő szervezeti egységekkel kötött szerződések esetében, akik a törvény

    szerint jogképesek, és saját nevében üzleti vagy szakmai tevékenységet

    folytatnak, a Devanlay csak szándékos károkozás esetén és a vállalkozó Vásárlónál

    ténylegesen felmerült kár mértékéig felel.

    2. A Szabályzat tartalma bármikor rögzíthető

    kinyomtatva, adathordozóra mentve vagy letöltve a Webáruházból.


    3. A megkötött Adásvételi Szerződéssel vagy a

    10. cikkben említett elektronikus szolgáltatások nyújtására vonatkozó

    szerződéssel kapcsolatban felmerülő vita esetén a felek a vitát békés úton

    rendezik. A jelen Szabályzat alapján felmerülő viták rendezésére a magyar jogot

    kell alkalmazni.

    4. A Devanlay fenntartja a jogot jelen

    szabályzat módosítására. A Vásárlót a változásról a www.lacoste.hu címen

    megfelelő üzenettel értesítik. A Szabályzat változásáról és annak elfogadásának

    lehetőségéről a Vásárló Fiókját létrehozó Vásárló az új Szabályzat

    hatálybalépésének napjától a Webáruházba történő első belépéskor értesül. A

    Szabályzat elfogadásának hiánya az elektronikus úton történő

    szolgáltatásnyújtásra vonatkozó szerződés felbontását jelenti.

    5. Az Adásvételi Szerződést és a 10. pontban

    említett elektronikus szolgáltatások nyújtására vonatkozó szerződéseket angol

    vagy magyar nyelven kell megkötni.


    6. Fogyasztói jogvita esetén a Fogyasztónak

    minősülő Vásárló a vármegyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamara mellett

    működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. A békéltető testületek

    elérhetőségei megtalálhatók a https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

    oldalon, a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Budapesti

    Békéltető Testület elérhetőségei: Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.,

    Telefon: 06-1-488-2131, E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu, Weboldal:

    bekeltet.bkik.hu.

    7. Az Adatvédelmi szabályzat jelen Szabályzat

    szerves részét képezi.


    8. A Szabályzat 2024.02.22-én lép hatályba.


     

    Az Ön tagsága sikeresen elkészült
    OK
    A termék hozzáadva a Kedvencekhez

    A termék a kedvencek közé lett téve, melyet megtalál a Kedvenceim menüpontban

    A lista megnézése
    Ha a kedvencekhez szeretné adni, választania kell egy méretet.