SZABÁLYZAT
Ez a dokumentum meghatározza a www.lacoste.hu
(a továbbiakban: „Webáruház”) webhelyen történő értékesítés általános elveit és
feltételeit, amelynek tulajdonosa és kezelője a Devanlay Polska Sp. z oo Kft., varsói
székhellyel (00-120 Varsó), ul. Złota 59, adósszám: 7010341947, REGON-szám:
146127374, bejegyezve a Varsói Főváros Kerületi Bíróságának 12. Kereskedelmi
Osztálya által vezetett Vállalkozói Nyilvántartásba 0000419720 számon (KRS), 13 038 100,00
részvénytőkével; e-mail: info@lacoste.hu (a továbbiakban: „Devanlay”)
1. cikk – Fogalommeghatározások
Eltérő rendelkezés hiányában a jelen
Szabályzatban használt nagybetűs kifejezések a jelen Szabályzatban meghatározott
jelentéssel bírnak.
1. Devanlay – Devanlay Polska sp. z o. o. Kft.
varsói székhellyel (00-120 Varsó), ul. Złota 59, adószám: 7010341947,
REGON-szám: 146127374, bejegyezve a Varsói Főváros Kerületi Bíróságának 12.
Kereskedelmi Osztálya által vezetett Vállalkozói Nyilvántartásba 0000419720
számon (KRS), 13 038 100,00 részvénytőkével.
2. Munkanapok – a hét napjai hétfőtől
péntekig, munkaszüneti napok kivételével.
3. Szállítás – tényszerű cselekmény, amely
abban áll, hogy a Devanlay a Szállítón keresztül eljuttatja a Vásárlóhoz a
megrendelésben meghatározott Árukat.
4. Szállító – szállítási szolgáltatásokat
nyújtó szervezet, amellyel a Devanlay együttműködik az áruszállítás érdekében,
azaz a General Logistics Systems Poland Sp. z o. o. Kft., székhelye: Głuchowo
(62-052), ul. Tęczowa 10, a Poznańi Kerületi Bíróság (Nowe Miasto és Wilda) 8.
Kereskedelmi Osztálya által a Vállalkozói Nyilvántartásába bejegyezve 0000005009
számon (KRS), adószám 7851561831, vagy a Poczta Polska Spółka Akcyjna Rt., ul.
Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Varsó, adószám: 525-000-73-13, Varsó Fővárosa
Kerületi Bíróságának által vezetett
vállalkozói nyilvántartásba bejegyezve 0000334972 számon (KRS) vagy INPPOTYOST
PACZKOMATYOST Sp. z o.o. krakkói székhellyel, a székhely címe: ul. Wielicka 28,
30-552 Krakkó, bejegyezték a krakkói Kraków-Śródmieście Kerületi Bíróságának 11.
Osztálya által vezetett Országos Bírósági Nyilvántartás vállalkozói
nyilvántartásba, az 000418380 számon (KRS), 6793081395 adószámon.
5. Jelszó – a Vásárló által a Webáruházra
történő Regisztráció során kiválasztott betűk, számjegyek vagy más karakterek
sorozata, melynek célja, hogy biztonságosan hozzáférjen a Webáruházban
létrehozott Vásárlói Fiókjához.
6. Vásárló – az a jogalany, akivel Adásvételi
Szerződés köthető és/vagy akinek elektronikus szolgáltatás nyújtható a
jogszabályoknak és a jelen Szabályzatnak megfelelően. Ha a Vásárló természetes
személy, akkor legalább 18 évesnek kell lennie.
7. Vásárlói Fiók – a Devanlay által
létrehozott speciális fiók minden olyan Vásárló számára, aki regisztrált a
Webáruházba, és szerződést kötött a Vásárlói Fiókjának Devanlay általi
működtetésének szolgáltatására.
8. Fogyasztó – az a 18. életévét betöltött
természetes személy, aki a vállalkozóval olyan jogügyletet hajt végre, amely
nem kapcsolódik közvetlenül a Ptk. által meghatározott üzleti vagy szakmai
tevékenységéhez.
9. Felhasználónév – a Vásárló egyedi
megjelölését képező, a Vásárló által létrehozott e-mail-cím, amely betűk,
számjegyek vagy egyéb karakterek sorozatából áll, amelyek a Jelszóval együtt
szükségesek a Vásárlói Fiókjának létrehozásához a Webáruházban.
10. Adatvédelmi szabályzat – a személyes
adatok feldolgozásával és védelmével kapcsolatos valamennyi kérdésben követendő
alapelveket tartalmazó dokumentum a személyes adatok védelmére vonatkozó
rendelkezések, így különösen az EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 2016. április
27-i (EU) 2016/679 RENDELETE a természetes személyeknek a személyes adatok
kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról,
valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi
rendelet; GDPR) és a 2018. május 10-i személyes adatok védelméről szóló törvény
(„Személyes adatok védelméről szóló törvény”). Ezek az elvek összhangban vannak
az elektronikus szolgáltatások nyújtásáról szóló 2002. július 18-i törvénnyel,
valamint a [https://www.lacoste.hu/polityka-prywatnosci]
oldalon elérhető, 2004. július 16-i távközlési törvénnyel is.
11. Szabályzat – ez a dokumentum.
12. Regisztráció – a Szabályzatban leírt
tényszerű cselekmény, amelyet a Vásárló a Webáruházban elérhető összes funkció
használata érdekében hajt végre.
13. Áruk – a Devanlay által a Webáruházon
keresztül kínált termékek, amelyeket a Vásárló az Adásvételi Szerződés alapján
megvásárolhat. Az ügylet tárgya csak eredeti termék lehet.
14. Adásvételi szerződés – a Vásárló és a
Devanlay által a jelen Szabályzatban meghatározott feltételek alapján kötött
távértékesítési szerződést jelenti.
15. Tárhelyszolgáltató – Amazon Web Services
EMEA SARL, 38 Avenue John F. Kennedy, L-1855, Luxembourg
A tárhelyszolgáltatóval kapcsolatos esetek àhttps://signin.aws.amazon.com/signin?redirect_uri=https%3A%2F%2Fconsole.aws.amazon.com%2Fsupport%2F%3Fstate%3DhashArgs%2523%26isauthcode%3Dtrue&client_id=
A tárhelyszolgáltató e-mail-címei: [...]
2. cikk – A Webáruház működési elvei
1. Jelen Szabályzat határozza meg a
www.lacoste.hu Webáruházon keresztül történő Adásvételi Szerződés megkötésének
elveit. Megrendeléseket a www.lacoste.hu oldalon fogadunk.
2. A Webáruház üzemeltetésének kizárólagos
joga a Devanlay-t illeti meg.
3. A Webáruházhoz fűződő minden jog, beleértve
a Webáruház nevét, domainjét, a www.lacoste.hu weboldal dizájnját és/vagy
általános megjelenését, valamint mindenféle információt, képet, a Lacoste
márkát és egyéb kínált márkát a Webáruházban, beleértve a tulajdoni szerzői
jogokat és egyéb szellemi tulajdonjogokat a Devanlay-t illetik. Az internetes
áruházban használt anyagok, beleértve a kódokat vagy szoftvereket, nem
módosíthatók, másolhatók, reprodukálhatók, publikálhatók, más számítógépre
telepíthetők, postai úton továbbíthatók, továbbíthatók, bemutathatók vagy terjeszthetők
a Devanlay előzetes hozzájárulása vagy forrásuk felfedése nélkül. A
Webáruházhoz fűződő, fent leírt jogok kizárólag a Szabályzatban meghatározott
módon és összhangban használhatók fel.
4. A Webáruház használata akkor lehetséges, ha
a Vásárló által használt ICT rendszer megfelel az alábbi minimális műszaki
követelményeknek:
a. Java Script-kompatibilis webböngészőt
használ: Internet Explorer (8.0 vagy újabb verzió), Mozilla Firefox (22-es vagy
újabb verzió) vagy Google Chrome (27-es vagy újabb verzió),
b. minimális képernyőfelbontása 1024 x 768
pixel, e-mail-fiókkal és internet-hozzáféréssel rendelkezik.
5. A Webáruházban bemutatott képek, valamint
az Áruk egyéb megjelenítési és bemutatási formái nem tükrözik azok tényleges
méretét, csupán tájékoztató jellegűek.
6. Kapcsolatfelvételre a Webáruházon keresztül
a nap 24 órájában, a hét minden napján e-mailben (info@lacoste.hu) vagy
munkanapokon a +48 947 213 853 telefonszámon 8.00 és 16.00 óra között van
lehetőség. A Vásárló a Webáruházzal e-mailben vagy a https://www.lacoste.hu/kontakt címen
elérhető kapcsolatfelvételi űrlap segítségével léphet kapcsolatba.
7. A Webáruházban elérhető Áruk interneten
keresztüli megrendelése a Regisztrációt követően lehetséges a Webáruházban
elérhető regisztrációs űrlap kitöltésével (Regisztrációval történő vásárlások),
vagy a szerződés véglegesítéséhez szükséges személyi és lakcímadatok
megadásával (Regisztráció nélküli vásárlás). A Webáruház választékának
megtekintése Regisztrációt nem igényel.
8. Tilos a Vásárló számára illegális tartalmat
közzétenni, valamint a Webáruházat vagy a Devanlay által nyújtott elektronikus
szolgáltatásokat a jogszabályokkal, a jó gyakorlattal ellentétes, illetve
harmadik személyek jogait sértő módon igénybe venni.
9. A Webáruházban közzétett információk nem
minősülnek a Devanlay a Polgári Törvénykönyv szerinti ajánlatának, hanem csak
felhívásnak minősülnek a Vásárlók számára, hogy Adásvételi szerződés megkötése
érdekében ajánlatokat tegyenek.
10. A Vásárló a megrendelés leadásával
egyúttal kijelenti, hogy nagykorú, cselekvőképes (beleértve azt is, hogy
szerződéskötésre jogosult).
11. A Webáruházba regisztráló és ott vásároló
személyek megadják személyes adataikat, és hozzájárulnak ahhoz, hogy azokat a
Devanlay az Adatvédelmi nyilatkozatban megjelölt elvek szerint kezelje. A
Webáruházban történő regisztráció során megadott adatok helyességének
megerősítése érdekében a Vásárló e-mailt kap az adatok megerősítésére vonatkozó
kéréssel.
3. cikk – A Vásárlói Fiók
1. A Vásárló létrehozhatja Vásárlói Fiókját.
Minden Vásárló egyszerre legfeljebb egy Vásárlói Fiókkal rendelkezhet. A
Devanlay fenntartja a jogot többszörös regisztráció törlésére. A Vásárló ilyen
Fiókjának létrehozásához a Vásárlónak ingyenes Regisztrációt kell
végrehajtania. A Regisztráció feljogosítja a Vásárlót:
i. adatok megadására, szerkesztésére vagy
törlésére, beleértve a szállítási címeket is;
ii. megrendelések leadására a Vásárló által
megadott adatok felhasználásával;
iii. bevásárlólista létrehozására;
iv. a rendelési előzmények megtekintésére;
v. a Hírlevelek elrendelésére és lemondására;
vi. kedvezménykódok használatára;
vii. a rendelések utánvétes fizetésére;
viii. a regisztrált Vásárlók számára elérhető
egyéb funkciók használatára.
2. A Regisztrációhoz el kell olvasni és el
kell fogadni a Szabályzatot és az Adatvédelmi szabályzatot, meg kell adni a
személyes adatokat, mint például: vezetéknév, keresztnév, e-mail-cím, jelszó és
szükség esetén egyéb adatok, és bele kell egyezni a személyes adatoknak a
Webáruház általi kezelésébe, valamint ki kell tölteni a Webáruházban elérhető
Devanlay regisztrációs űrlapot, és a teljes űrlapot e-mailben el kell küldeni a
Devanlay-nek az űrlap megfelelő mezőjének bejelölésével. A Regisztráció során a
Vásárló egyéni Jelszót hoz létre.
3. A teljes Regisztrációs lap elküldését
követően a Vásárló Regisztrációs lapon megadott e-mail-címére aktiváló linket
küldünk. Az aktiváló linkre kattintást követően a Vásárló a Webáruház
bejelentkezési oldalára kerül. Ezen a ponton szerződés jön létre a Vásárló
Fiókjának vezetése keretében elektronikus szolgáltatások nyújtására. Ez azt
jelenti, hogy a Vásárló hozzáférést kap Vásárlói Fiókjához, és jogosult a
Regisztráció során megadott adatainak módosítására, ide nem értve a Felhasználónév
módosításának jogát.
4. A regisztráció eredményeként létrehozott Vásárlói
Fiókot a Vásárló számára határozatlan ideig vezetik. A Vásárló bármikor lemondhat
a Webáruházban lévő Fiók vezettetéséről, és kérheti annak törlését. A Vásárló Fiókjának
lemondása és törlése esetén díj nem kerül felszámításra.
5. A Vásárló a Regisztráció során a
regisztrációs űrlap megfelelő mezőjének bejelölésével önkéntesen hozzájárulhat
személyes adatainak marketingcélú kezeléséhez. Ebben az esetben a Devanlay
megjelöli a Vásárló személyes adatainak gyűjtésének célját, valamint az ilyen
adatok Devanlay által ismert vagy várható címzettjeit.
6. A Vásárló hozzájárulása személyes adatainak
marketingcélú kezeléséhez nem feltétele annak, hogy szerződést kössön a
Devanlay-vel a Vásárló Fiókvezetési szolgáltatásának elektronikus nyújtására. A
hozzájárulás a Vásárló megfelelő nyilatkozatának kitöltésével bármikor
visszavonható. A nyilatkozatot a Devanlay címére, e-mailben lehet elküldeni.
7. A Vásárlói Fiók a Webáruházból történő
törléséhez kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Devanlay-vel telefonon (+48 947
213 853) 8:00 és 16:00 óra között. a kérelem a fiók tulajdonosa. A Vásárlói
Fiókjának törlése a kérelem benyújtásától számított 14 napon belül megtörténik,
és a Társasággal kötött elektronikus szolgáltatási szerződés Vásárló általi
felmondását jelenti, amelynek tárgya a Vásárlói Fiókjának vezetése.
8. A Devanlay jogosult a Vásárló Fiókját
zárolni az általánosan alkalmazandó jogszabályokban meghatározott esetekben. A
Devanlay jogosult a Vásárlói Fiókot letiltani egyes fontosabb okok miatt,
amelyek a következők lehetnek:
i. az Általános Szerződési Feltételek,
harmadik felek jogainak (ideértve különösen az immateriális tulajdonhoz fűződő
jogokat), harmadik személyek személyiségi jogainak vagy a társadalmi együttélés
elveinek megsértése a Webáruház használata során;
ii. a jelen Szabályzat rendelkezéseinek Vásárló
általi egyéb ismételt (legalább kétszeri) megsértése;
iii. a Vásárló ismételt (legalább kétszeri)
fizetendő Áru megrendelése a megrendelés tárgyának átvétele során hamis
címadatok megadásával, a címzett megtalálását lehetetlenné téve;
iv. a jelen Szabályzat 9. §-ában meghatározott
feltételek mellett a Vásárló tartós és ismételt elállása a szerződéstől, ha az
elállást nem indokolja, és azt a Devanlay nem tudja a megrendelésben
foglaltaknak megfelelően teljesíteni.
9. A Vásárlói Fiók zárolásának szándékáról a
Webáruházban jelenleg regisztrált e-mail-címén kell értesíteni a Vásárlót. Az
előző pontban foglaltak szerint a fiókzárolás a Vásárlóval kötött elektronikus
szolgáltatásnyújtásra vonatkozó szerződés azonnali hatályú felmondását jelenti.
10. Abban az esetben, ha a Vásárló Fiókját 8-9.
pontban foglaltak szerint letiltják, a Devanlay törli a Vásárló által leadott,
még nem teljesített megrendeléseket. A törlésre a Vásárló Fiókjának zárolásától
számított 1 napon belül kerül sor. Ebben az esetben, ha a megrendelés
kifizetése már megtörtént, a Devanlay a teljes kifizetett összeget visszatéríti
a Vásárlónak. A visszatérítés az általánosan alkalmazandó jogszabályi
előírásoknak megfelelően történik.
4. cikk – Megrendelések leadása
1. A Vásárló a hét mind a 7 napján a nap 24
órájában adhat le rendelést, azonban a rendelések feldolgozása Munkanapokon
10:00 és 14:00 óra között történik. A Munkanapokon 14:00 óráig leadott
rendelések feldolgozása ugyanazon a napon történik. A Munkanapokon 14.00 óra
után leadott és a Munkanapokon kívüli napokon leadott rendelések feldolgozása a
következő Munkanapon történik.
2. A megrendelés leadását úgy kell tekinteni,
mintha a Vásárló ajánlatot küldene a Devanlay-nek a megrendelésben leírt árukra
vonatkozó adásvételi szerződés megkötésére.
3. A regisztrációval történő megrendelés
(regisztrációval történő vásárlás) azt jelenti, hogy a Vásárló a Webáruházba
történő bejelentkezést követően megrendelést ad le, az Áruk kosárba
helyezésével, a fizetési mód és a Szállítás módjának, valamint az áfás számla
kiállításához szükséges adatok megadásával (amennyiben azt a Vásárló kérte),
valamint a rendeléshez a szállítási címre vonatkozó esetleges megjegyzésekkel.
Amennyiben a Vásárló nem adja meg az összes szükséges adatot, a megrendelés
leadása nem lehetséges. A megrendelés leadása előtt a Vásárlót tájékoztatni
kell a kiválasztott Áruk teljes áráról, a Szállításról, valamint az esetleges
további költségekről, amelyeket a Vásárló az Adásvételi szerződés alapján
köteles viselni. A regisztrációval történő vásárlás esetén a Vásárló további
lehetőségekhez is hozzáférést kap, mint például: rendelési előzmények,
lehetőség annak ellenőrzésére, hogy melyik szakaszban van az utolsó leadott
rendelés, szállítási címek megjegyzése, lehetőség arra, hogy aktuális információkat
kapjon a termékekről a Webáruházból.
4. Regisztráció nélküli rendelés leadása
(Regisztráció nélküli vásárlások) azt jelenti, hogy a Vásárló az Áru kosárba
helyezésével ad le megrendelést, és a „Megrendelés” opciónál bejelöli a
fizetési módot, a kiszállítást és a szerződés megkötéséhez szükséges egyéb
adatokat, mint pl. mint: vezetéknevet, keresztnevet, születési időt, nemet,
telefonszámot, címet, e-mail-címet, áfás számla kiállításához szükséges adatokat
(ha ilyen kérésre került sor), valamint a megrendeléssel kapcsolatos, a
szállítási címre vonatkozó észrevételt. Ha a Vásárló nem ad meg minden
szükséges adatot, a rendelés leadása nem lehetséges. Regisztráció nélküli
vásárlás esetén a Vásárló köteles elolvasni és elfogadni a Webáruház
Szabályzatát, valamint hozzájárul személyes adatainak kezeléséhez. A
megrendelés után a Devanlay a megrendelés visszaigazolását elküldi a Vásárló
által megadott e-mail-címre.
5. A rendelési folyamat mind a
Regisztrációval, mind a Regisztráció nélküli vásárlások esetén véget ér, amikor
a „Megrendelés megerősítése és fizetés” lehetőség van kiválasztva. Ez a művelet
megerősíti a rendelés leadását.
6. Ezt követően a Vásárló a Webáruház
regisztrációs űrlapján (Regisztrációval történő vásárlás) vagy a rendelés
leadásakor (Regisztráció nélküli vásárlások) korábban megadott e-mail-címére
visszaigazolást kap a megrendelés feldolgozásra történő elfogadásáról, az
Adásvételi Szerződés feltételeit és alapelveit meghatározó, és annak szerves
részét képező, hatályos Szabályzat hivatkozásával, majd egy egyedi rendelési számmal
(„Rendelési kód”), amelynek megadása lehetővé teszi többek között a megrendelés
állapotának meghatározását. A megrendelés feldolgozásra történő elfogadásáról
szóló tájékoztatás nem jelenti a megrendelés Devanlay általi elfogadását,
csupán annak megerősítését, hogy a Devanlay megkapta a Vásárló megrendelését.
Ezt követően a Devanlay-nek megfelelő időre van szüksége a megrendelés
feldolgozásához és az Áruk szállításra való előkészítéséhez. A Vásárló a
Devanlay-től egy e-mailt kap, amely a megrendelés elfogadásáról szóló
információt tartalmazza a szállítási adatokkal együtt („Szállítási visszaigazolás”),
amely által a Devanlay elfogadja a megrendelést
a 4. cikk fenti 3. és 4. pontjának megfelelően. A Szállítási
visszaigazolásnak a Vásárló általi kézhezvételével az adásvételi szerződés
létrejön. Az adott Áruk megvásárlására vonatkozó adásvételi szerződés időbeli
hatályú, és a megrendelés feldolgozásának időtartamára szól. A Webáruházban
történő áruvásárlással kapcsolatos teljesítési hely a Vásárló által megadott
szállítási cím.
7. Regisztrációval és Regisztráció nélkül
történő vásárlás esetén a Vásárló hozzájárulhat ahhoz, hogy a számlákat
elektronikus formában kapja meg. A számlákat a Vásárlói Fiókjában vagy a
Regisztráció nélküli Vásárlások esetén a rendelési folyamatban megjelölt e-mail-címre
küldjük. Ha a Vásárló megtagadja a számla elektronikus úton történő átvételét,
a számlát hagyományos formában, azaz papír alapon kerül kiszállításra a
megrendeléssel együtt.
8. A fizetési megbízást a megrendelés leadását
követően haladéktalanul teljesíteni kell. A Devanlay számlájára vagy a
közvetítő szervezetek felé történő befizetés (PayU szolgáltatás) meg nem
érkezése esetén a megrendelés nem minősül helyesen leadottnak, a szerződés nem
jön létre és a megbízás nem kerül végrehajtásra. Ebben az esetben a rendelés
újra leadható.
9. A Vásárló a „Megrendelés megerősítése és
fizetés” gombra kattintást követően kiválasztja az aktuálisan elérhető fizetési
módok egyikét, amely a lacoste.hu weboldalon a „Fizetési módok” fül alatt
található, és a rendelés leadásakor látható:
i. a PayU szolgáltatáson keresztül,
ii. bankkártyával
fizetés utánvéttel, de csak Regisztrációval
történő vásárlás esetében.
10. A Devanlay fenntartja magának a jogot,
hogy korlátozza a szállítási módokat és a fizetési módokat azon Vásárló
vonatkozásában, aki:
i. legalább háromszor nem vette át a GLS
futárszolgálaton keresztül kézbesített megrendelés tárgyát (átvételkor
fizetendő), a GLS futárszolgálat által a megfelelő pontra kézbesítéstől
számított 14 napon belül
ii. kettőnél több rendelése vár átvételre a
GLS futárszolgálat megjelölt pontján.
11. Mind a Regisztrációval, mind a
Regisztráció nélküli Vásárlások esetén az Adásvételi Szerződés megkötésekor a
Devanlay visszaigazolja a Vásárlónak a feltételeket úgy, hogy elküldi azokat a
Vásárló által a Regisztráció során megadott e-mail-címére (Regisztrációval
történt vásárlások) vagy a Vásárló
leadja a rendelést (Regisztráció nélküli vásárlás).
12. A megrendelés bármely szakaszában, a
fizetés megtörténtéig lehetőség van a rendelés lemondására a következő lépések
kihagyásával és a rendelés leadására használt aloldal elhagyásával. A Vásárló
által nem teljesített megrendelés nem kerül feldolgozásra. Az adatbeviteli
hibák a fizetésig módosíthatók.
13. A Vásárló megrendelését a Devanlay
rendszer is rögzíti és tárolja. A szolgáltatásunkon keresztül létrejött
Adásvételi Szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, továbbá az Adásvételi
Szerződést a kapcsolódó számviteli bizonylatokkal együtt 5 évig megőrizzük. Attól
függően, hogy milyen nyelven vették fel a rendelést, a megrendelés a weboldalon
elérhető nyelvek valamelyikén kerül mentésre: magyarul vagy angolul.
14. A Devanlay a Vásárló által megadott e-mail-címen
vagy telefonszámon felveheti a kapcsolatot a Vásárlóval a kételyek tisztázása,
a megrendelés visszaigazolása vagy a megrendelés feldolgozásával kapcsolatos
egyéb ügyekben.
5. cikk – Fizetés
1. A Webáruházban elérhető Áruk árai forintban
értendők és az áfát tartalmazzák. Az árak nem tartalmazzák a Vásárlónál az
Adásvételi Szerződéssel kapcsolatban felmerülő többletköltségekre (pl.
Szállítási költségek és egyéb) vonatkozó információkat. A Szállítási mód
kiválasztása során a Vásárló tájékoztatást kap a rendelés leadásának
időpontjáig felmerülő többletköltségekről a 6. cikk 14. pontjával összhangban.
Bármely Áru ára kötelező érvényű a Vásárló általi megrendelés időpontjában.
2. Regisztrációval történő vásárlás esetén a
Vásárló a fizetést a lacoste.hu weboldalon a „Fizetési módok” fülön találja, és
a rendelés leadásakor látható fizetési módok valamelyikének kiválasztásával
teljesíti:
a. az Áru átvétele előtt (előre fizetés), a
Devanlay által akkor elfogadott elektronikus fizetési rendszerek valamelyikén
keresztül.
A Vásárló a lacoste.hu oldalon mindig
tájékoztatást kap arról, hogy melyik fizetési lehetőség jelenleg elérhető.
3. Regisztráció nélküli vásárlások esetén a
Vásárló csak az Áru átvételét megelőzően fizethet – a Devanlay által a
lacoste.hu weboldalon minden alkalommal megjelölt banki átutalással vagy
bankkártyával, a Devanlay által az adott időpontban elfogadott elektronikus
fizetési rendszerek valamelyikén keresztül. Ebben az esetben a megrendelés
feldolgozására azt követően kerül sor, hogy a Devanlay visszaigazolást kapott a
fizetés helyes teljesítéséről a fizetést teljesítő szervezet részéről.
4. A Devanlay elfogadja a PayU SA által
üzemeltetett PayU fizetési rendszert, amelynek székhelye Poznań, 60-166 Poznań,
ul. Grunwaldzka 186. szám alatt működő, a Pénzügyi Felügyeleti Hatóság által
felügyelt, a pénzforgalmi szolgáltatások nyilvántartásába IP1/2012 szám alatt
bejegyzett, a poznańi kerületi bíróság - Nowe Miasto és Wilda, Poznań, 8.
kereskedelmi osztálya által vezetett vállalkozói nyilvántartásba 0000274399 KRS
szám alatt bejegyzett, 4 944 000 PLN összegű, teljes egészében befizetett
alaptőkével rendelkező, 779-23-08-495 NIP adóazonosító és REGON 300523444 számmal
rendelkező nemzeti pénzforgalmi intézményt (ebben az esetben a megrendelés
feldolgozása azt követően kezdődik meg, hogy a Devanlay elküldi a megrendelés
elfogadásáról szóló visszaigazolást a Vásárlónak, és miután a Devanlay megkapta
a PayU rendszerből az információt a Vásárló által teljesített fizetésről).
5. A Devanlay fenntartja a jogot az Áruk
árának megváltoztatására, promóciók bevezetésére és törlésére, új Áruk
bevezetésére, valamint az Áruk választékának változtatására. Minden, a fent
említett változtatások bevezetésének időpontja előtt leadott megbízást a
meglévő elvek szerint kell teljesíteni.
6. A Webáruházban található akciók egymással
nem vonhatók össze, kivéve, ha az akcióban foglaltak másként rendelkeznek.
7. A Vásárló kizárólag Regisztrációval történő
vásárlás esetén használhatja fel a Webáruházból vagy bármely más olyan
szervezettől kapott kedvezményes kódot, amely olyan kedvezménykódokat vásárolt,
amelyek vásárlóit feljogosítják arra, hogy kedvezményt kapjanak a Webáruházban.
A Kedvezménykódoknak van egy érvényességi ideje, amely alatt a Vásárló igénybe
veheti a felajánlott kedvezményt. A kedvezménykód más kedvezménykóddal és egyéb
akcióval nem vonható össze, kivéve, ha az adott akció szabályzata másként rendelkezik.
Az akciós kód lejárati dátuma után a kedvezménykód felhasználása nem
lehetséges.
6. cikk – Feldolgozási és szállítási dátumok
1. A rendelések teljesítése az utánvétes
fizetés lehetőségének függvényében a fizetés Webáruházhoz való beérkezésével
történik. A Vásárló az alábbi Szállítási lehetőségeket veheti igénybe a
lacoste.hu oldalon található, jelenleg elérhető lehetőségek valamelyikének
kiválasztásával:
a. a Vásárló által a regisztrációs lapon
(Regisztrációval történő vásárlások) megadott címre, ill.
b. a rendelés leadásakor megadott címre
(Regisztráció nélküli vásárlások).
A Vásárlót minden alkalommal tájékoztatni kell
az Áruk szállításának lehetőségeiről.
2. Az árut csak Magyarország területén lehet
kiszállítani.
3. A Webáruházban értékesített Áruk azok,
amelyek elérhetőek.
4. Kivételes helyzetekben, pl. amikor több Vásárló
egyszerre ad le rendelést ugyanarra az Árura, előfordulhat, hogy az Áruk nem
állnak rendelkezésre. Ilyen helyzetben a Vásárlót tájékoztatni kell a
megrendelés teljesítésének lehetőségének hiányáról, így az Adásvételi Szerződés
nem jön létre. A Devanlay a törvényi előírásoknak megfelelően visszaküldi a Vásárlónak
a Vásárlótól beérkezett valamennyi kifizetést egy konkrét, meg nem kötött
adásvételi szerződéssel kapcsolatban.
5. Amennyiben az adott Áru a raktárban
hiányzik, vagy a megrendelés teljesítése más okból nem lehetséges, a Vásárlót
e-mailben vagy telefonon értesíteni kell a megrendelés feldolgozásával
kapcsolatos problémákról és a lehetséges megoldásokról. Ha kiderül, hogy a
megrendelés nem teljesíthető, az Adásvételi Szerződés nem jön létre. Ilyen
helyzetben a Devanlay visszaküldi a Vásárlónak a Vásárlótól kapott valamennyi
kifizetést, a törvényi előírásoknak megfelelően, egy konkrét, meg nem kötött
adásvételi szerződéssel kapcsolatban.
6. Az adásvételi szerződés hatálya alá tartozó
árukat hibátlanul kell leszállítani.
7. A megrendelés feldolgozása az 5. cikk 2.,
illetve 3. pontjában megjelölt időpontban kezdődik meg.
8. Megrendeléskor a Vásárlót e-mailben
tájékoztatni kell a Szállításhoz és a megrendelés feldolgozásához szükséges
Munkanapokról.
9. Az árut a kiszállítás visszaigazolásától
számított 1-4 munkanapon belül ki kell szállítani.
10. A Devanlay köteles a Szállítón keresztül
leszállítani a Vásárló által megrendelt Árut, a Vásárló által a jelenleg
rendelkezésre álló lehetőségek közül, választása szerint:
a. a regisztrációs lapon (Regisztrációval
történő vásárlások) megjelölt címre, ill.
b. a rendelés leadásakor megadott címre
(Regisztráció nélküli vásárlások).
A Vásárló köteles megadni a hibáktól mentes,
aktuális és pontos címet, ahová az Árut ki kell szállítani, valamint egy
telefonszámot a kapcsolatfelvételhez. Ha a Vásárló helytelen vagy pontatlan
címet ad meg, a Devanlay a törvény által megengedett legszélesebb körben nem
vállal felelősséget az Áru kézbesítésének elmaradásáért vagy késedelméért, ha a
fenti okból a Devanlay és a futár cég kellő gondossága ellenére az Áruk
leszállítása vagy időben történő kiszállítása lehetetlennek bizonyul.
11. Erről a Vásárlót az Áru kiszállításának
napján e-mailben értesíteni kell.
12. A Vásárló köteles a leszállított Árut a
Szállító alkalmazottja jelenlétében időben és az ilyen küldeményekre elfogadott
módon megvizsgálni. Ha a szállítmányon hibát vagy sérülést észlel, a Vásárló
jogosult a Szállító munkatársától megfelelő jegyzőkönyv megírását követelni.
13. A Devanlay minden szállítmányhoz nyugtát
csatol a fizetés igazolásaként. A Vásárló kérésére és a szükséges adatok
megadását követően a Devanlay áfás számlát állít ki és csatol a küldeményhez,
figyelemmel a jelen Szabályzat 4. cikkének 7. pontjára. A Devanlay nem vállal
felelősséget a Vásárló által tévesen megadott adatokért.
14. Az Áruszállítás költsége a Vásárlót
terheli, ha a megrendelés értéke nem haladja meg a 8.000,00 Ft-ot és az hozzá
lett adva a Vásárló megrendelésének értékéhez. Ezt a költséget a Vásárló
számára a megrendelés leadása előtt jelzik. A lacoste.hu oldalon időről időre
olyan információk, akciók jelenhetnek meg, hogy a kiszállítás költsége a jelen
Szabályzattól eltérően kerül szabályozásra; ilyen helyzetben a Vásárlót köti a
weboldalon megjelenő adott, aktuális közlemény.
15. A megrendelés feldolgozásával kapcsolatban
a Vásárló e-mail-címére üzenet érkezik a rendelés leadásának és feldolgozásának
aktuális folyamatáról (a megrendelés állapotáról). Ennek az üzenetnek a
részeként a Devanlay tájékoztatást küldhet a nem teljesített megrendelésről, és
ha a megrendelés teljesül, a Devanlay köszönetet küldhet a Vásárlónak, hogy
igénybe vette a Devanlay ajánlatát.
7. cikk – Garancia
1. Az Áruk fizikai és jogi hibáktól mentesek,
a Devanlay felelősséggel tartozik a Vásárló felé, ha az Áru hibás (garancia);
ez magánfogyasztók esetében 2 év, vállalati Vásárlók esetében 1 év.
2. Ha az Áru hibás, a Vásárló jogosult:
a) nyilatkozatot tenni az árleszállításról
vagy az adásvételi szerződéstől való elállásról, kivéve, ha a Devanlay
haladéktalanul és a Vásárló indokolatlan kellemetlen helyzetének felmerülését
elkerülendő, kicseréli a hibás Árut egy hibátlan Árura vagy a hibát
megszünteti. Ez a korlátozás nem vonatkozik arra az esetre, ha az Árut a
Devanlay már kicserélte vagy megjavította, vagy a Devanlay nem tett eleget azon
kötelezettségének, hogy az Árut hibátlan Árura cserélje ki vagy a hibákat
eltávolítsa. A Vásárló a Devanlay által javasolt hiba elhárítása helyett
követelheti az Áru hibamentes Árura való kicserélését, vagy az Áru cseréje
helyett a hiba megszüntetését, kivéve, ha az Árut az előírásoknak megfelelővé
tenni lehetetlen a Vásárló által választott módon, vagy a Devanlay által
javasolt módhoz képest túlzott költséget igényelne. A túlzott költség
megítélése során figyelembe kell venni a hibamentes Áru értékét, a feltárt hiba
típusát és jelentőségét, valamint azt a kényelmetlenséget, amely a Vásárlót más
kielégítési mód végrehajtása során érné.
b) követelni a hibás Áru kicserélését hibátlan
Árura vagy a hiba megszüntetését. A Devanlay köteles a hibás Árut a hibamentes
Árura kicserélni, vagy a hibát ésszerű időn belül megszüntetni anélkül, hogy a Vásárlót
indokolatlan kellemetlenség érné. A Devanlay megtagadhatja a Vásárló kérésének
teljesítését, ha a hibás árut lehetetlen az adásvételi szerződésnek megfelelővé
tenni a Vásárló által választott módon, vagy összehasonlítva az Áru Adásvételi
Szerződésnek megfelelő költségével, az túlzott költségeket igényelne. A javítás
vagy csere költségeit a Devanlay viseli.
3. A szavatossági jogokat gyakorló Vásárló
köteles a hibás árut a Devanlay címére leszállítani. Abban az esetben, ha a
Vásárló Fogyasztó, a szállítás költségét a Devanlay állja.
4. A Devanlay garanciális felelősséggel
tartozik, ha az Áru Vásárló részére történő átadásától számított két éven belül
fizikai hibát találnak. A hibaelhárításra vagy az Áru hibamentes Áruval való
cseréjére vonatkozó igény egy év elteltével jár le, de ez az időszak nem érhet
véget az első mondatban meghatározott határidő előtt. Ezen időszakon belül a Vásárló
az Áru hibája miatt elállhat az Adásvételi Szerződéstől, illetve
árleszállításról nyilatkozhat. Ha a Vásárló az Áru kicserélését vagy a hiba
elhárítását kérte, az adásvételi szerződéstől való elállás, illetve az
árleszállítási nyilatkozat megtételének határideje az Áru cseréjére vagy
elszállítására vonatkozó határidő eredménytelen lejártakor kezdődik.
A Vásárló köteles a hibát annak felfedezését
követően haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított két
hónapon belül bejelenteni. A Vásárlók az Adásvételi Szerződés teljesítésétől
számított két éves elévülési időn túl szavatossági jogaikat már nem
gyakorolhatják.
5. Ha a megvásárolt Áru hibás, a Vásárló, aki fogyasztó,
a Polgári Törvénykönyv szerint panaszt nyújthat be (1964. április 23-i Polgári
Törvénykönyv 556. és azt követő cikkei (1964. évi 16. sz. törvénycikk, 93.
pont, módosított szöveg)). A hibákra vonatkozó jótállási igényt a jótállás
alapján lehet érvényesíteni. A Fogyasztónak joguk van a termék ingyenes javíttatására
vagy kicseréltetésére, árleszállításra vagy a termék visszaszolgáltatására,
amennyiben a termék hibás. Ezek a jogok olyan hibákra vonatkoznak, amelyek az
áru átadásától számított 2 éven belül keletkeztek. Nem szükséges a blokk
bemutatása. A fent említett határidőn belül a Fogyasztó a Devanlay által
javasolt hiba elhárítása helyett követelheti a termék kicserélését egy hibátlan
termékre (ha van ilyen), vagy a termék kicserélése helyett követelheti a hiba
elhárítását, kivéve, ha a terméknek az adásvételi szerződéssel való összhangba
hozása a Fogyasztó által választott módon lehetetlen vagy a Devanlay által
javasolt módon valóhoz képest túlzott költségekkel járna. A túlzott költségek
felmérése során figyelembe kell venni a hibátlan Áru értékét, a talált hiba
típusát és jelentőségét, valamint azokat a kellemetlenségeket, amelyeknek a Fogyasztó
a hiba más módon történő kijavításával lenne kitéve. A reklamációt a Devanlay
14 napon belül megvizsgálja. A reklamáció benyújtásához a Fogyasztónak futárt
kell rendelnie, hogy a csomagot átvegye tőle. Az Áru sérülése vagy hibája
esetén, amennyiben az ténylegesen fennáll, a kifizetett összeget teljes
egészében vissza kell téríteni, beleértve a termék kiszállításának és a
Devanlay-nak történő szállításának költségét (amennyiben ez a lacoste.hu
weboldalon elérhető szállítási mód). A visszaküldést ugyanazon fizetési móddal
végezzük el, amelyet a Fogyasztó a termék kifizetésekor választott, kivéve, ha
a Fogyasztó kifejezetten más visszatérítési módot jelölt meg, és amennyiben az
technikailag lehetséges, és nem okoz többletköltséget a Fogyasztónak.
8. cikk – Panasztételi eljárás
1. A minőséggel, a megrendelés mennyiségével,
a szállítással, az adatvédelemmel, a megrendelt áruk hibáival kapcsolatos
reklamációkat az info@lacoste.hu e-mail-címen kell benyújtani.
2. Postai úton történő reklamáció esetén meg
kell adni a panasz okát, a probléma leírását és a megrendelés azonosításához
szükséges információkat, és a következő, Varsóban regisztrált irodájának címére
kell elküldeni: Online Shop Devanlay Polska Sp. z o.o., 02-273 Warszawa, ul.
Muszkieterów 15C C1-C2.
3. Reklamáció esetén a Vásárló köteles a hibás
Árut a Devanlay-nek elküldeni.
4. A Devanlay köteles tájékoztatni A Vásárlót
az Áruval vagy az Adásvételi Szerződés teljesítésével kapcsolatos kifogással
kapcsolatos véleményéről a Vásárló panaszának kézhezvételétől számított 14
napon belül.
9. cikk – Elállási jog
A. Törvényes elállási jog
1. A
fogyasztónak minősülő Vásárlónak joga van indoklás nélkül elállni az Adásvételi
Szerződéstől attól a naptól számított 30 napon belül, amikor az Áru fizikai
birtokába került, vagy amikor a futártól eltérő és általa megjelölt harmadik
személy az Áru fizikai birtokába került.
2. Az adásvételi szerződéstől való elállás azt
jelenti, hogy az adásvételi szerződést úgy kell tekinteni, mintha meg sem
kötötték volna.
3. Ha a Fogyasztó, mint Fogyasztó az
Adásvételi Szerződéstől elállási nyilatkozatot tesz, mielőtt a Devanlay
elfogadta volna a Vásárló ajánlatát, az ajánlat már nem kötelező érvényű.
4. A Vásárló a szerződéstől való elállási
jogának gyakorlása érdekében köteles egyértelmű nyilatkozattal (például postai
úton vagy e-mailben küldött levélben) tájékoztatni a Devanlay-t az Adásvételi
szerződéstől való elállási döntéséről. A Devanlay nem biztosít lehetőséget a
szerződéstől való elállás jogának gyakorlására az Áru vagy nyilatkozat Devanlay
Áruházba történő eljuttatásával.
5. A Vásárló online kitöltheti és elküldheti
az Adásvételi szerződéstől való elállási nyilatkozatát, amely a következő címen
érhető el: […] a telephely fejlesztése után, vagy minden, a Vásárlónak küldött
megrendeléssel együtt kell megadni. Ha a Vásárló él ezzel a lehetőséggel, az
adásvételi szerződéstől való elállásra vonatkozó információ kézhezvételéről
szóló visszaigazolást haladéktalanul e-mailben el kell küldeni a Vásárlónak. A
Vásárló e-mailben is küldhet bármilyen más félreérthetetlen nyilatkozatot.
6. A szerződéstől való elállási határidő
betartása érdekében elegendő, ha a Vásárló a szerződéstől való elállási jogának
gyakorlására vonatkozó tájékoztatást a szerződéstől való elállási határidő
lejárta előtt megküldi.
7. Az Árukat ugyanabban a csomagolásban kell
visszaküldeni a következő, Varsóban regisztrált iroda címére: Online Shop
Devanlay Polska Sp. z o.o., 02-273 Warszawa, ul. Muszkieterów 15C C1-C2.
8. A Devanlay köteles haladéktalanul, de
legkésőbb az adásvételi szerződéstől való elállásról szóló nyilatkozat
kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni a Vásárlónak, azaz a
Fogyasztónak az általa teljesített összes kifizetést, beleértve az Áru
Vásárlónak történő szállításának költségeit is, a fenti 8. pontra is
figyelemmel. A Devanlay visszatarthatja a Fogyasztónak minősülő Vásárló által
kifizetett összegek visszatérítését az Áruk visszaküldésének kézhezvételéig
vagy az Áruk elküldéséről szóló igazolás Fogyasztónak minősülő Vásárló általi
átadásáig, attól függően, hogy melyik esemény következik be korábban.
9. A Vásárló, mint Fogyasztó köteles az árut
haladéktalanul, de legkésőbb az Adásvételi szerződéstől való elállási
nyilatkozat megtételétől számított 14 napon belül visszaküldeni a Devanlay-nek.
A határidő betartásához elegendő az Árut a Devanlay címére e határidő lejárta
előtt elküldeni.
10. A Vásárló felelősséggel tartozik az Áru
értékének az Áru használatából eredő minden olyan csökkenéséért, amely
meghaladja az Áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához
szükséges mértéket.
11. A Devanlay az eredeti ügylet során
Fogyasztónak minősülő Vásárló által
alkalmazott fizetési móddal megegyező módon téríti vissza a fizetést, kivéve,
ha a Vásárló kifejezetten hozzájárult egy másik, a Vásárló számára költséggel
nem járó visszaküldési módhoz. A Devanlay semmilyen esetben sem viseli a
visszaküldés költségeit, feltéve, hogy ebben az esetben a Devanlay nem köteles
fedezni a Vásárló, mint Fogyasztó által az első befizetéskor fizetett
bankköltségeket. Utánvétes fizetés esetén a Devanlay a Vásárló által megjelölt
számlára intézi a visszatérítést. Amennyiben a Fogyasztó Vásárló bankszámlája
meghatározott devizanemben van vezetve, és a fizetés, valamint a visszaküldés
más devizában történik, a Devanlay nem vállal felelősséget a Vásárló – mint
Fogyasztó – bankja által végrehajtott valutaátváltási művelettel kapcsolatban
felmerülő költségekért a visszaküldött összeg tekintetében.
12. Nem illeti meg az adásvételi szerződéstől
való elállás joga a Fogyasztónak számító Vásárlót olyan szerződések
tekintetében, amelyekben az Árut zárt csomagolásban szállítják, amely a
csomagolás felbontása után egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem küldhető
vissza, ha a csomagolást a kézbesítés után felbontották.
B. Szerződéses elállási jog – Visszaküldések
1. A Fogyasztónak az A. pontban leírt
adásvételi szerződéstől való elállási jogán túlmenően a Vásárlónak (függetlenül
attól, hogy Fogyasztó-e vagy sem) jogában áll elállni a Szerződéstől a Devanlay
által küldött e-mailben kapott visszaigazolástól számított 14 napon belül.
Ehhez az Adásvételi Szerződéstől való elállási nyilatkozatot kell kitölteni és
online elküldeni, amelyet minden megrendeléshez papír formában csatolunk. Az Áru
visszaküldését a papír alapú kitöltött űrlappal együtt a Vásárló végzi:
a. futárral a következő, Varsóban regisztrált
iroda címére: Online Shop Devanlay Polska Sp. z o.o., 02-273 Warszawa, ul.
Muszkieterów 15C C1-C2.
2. Az adásvételi szerződéstől való szerződéses
elállási jog csak a sértetlen állapotban visszaküldött Árukra vonatkozik. A
Devanlay fenntartja magának a jogot, hogy megtagadja az olyan áruk
visszaküldési határideje után küldött vagy átadott termékek visszaküldését,
amelyek nem abban az állapotban vannak, mint ahogyan átvételre kerültek. Ilyen
helyzetben visszatérítésre nem kerül sor.
3. A jelen adásvételi szerződéstől való
szerződéses elállás esetén a Devanlay köteles visszaküldeni a Vásárlónak az
összes tőle kapott befizetést, az Áruk fizetésekor választott fizetési móddal,
kivéve, ha kifejezetten beleegyeztek más visszatérítési módba, amely nem jelent
semmilyen többletköltséget a Vásárló számára.
10. cikk – Díjmentes elektronikus
szolgáltatások
1. A Devanlay az alábbi ingyenes elektronikus
szolgáltatásokat nyújtja a nap 24 órájában, a hét minden napján:
a. Hírlevél;
b. A Szabályzat 3. pontjában megjelölt Vásárlói
Fiók;
c. Kapcsolatfelvételi űrlap,
d. Push-értesítések.
2. A Devanlay fenntartja magának a jogot, hogy
megválassza és módosítsa a kiválasztott szolgáltatásokhoz való hozzáférés
formáját, típusát, módját és idejét. A Vásárlót a Szabályzat változásának
megfelelő módon tájékoztatni kell.
3. A Hírlevél szolgáltatásnak köszönhetően a
Vásárló e-mailben vagy szöveges üzenetben tájékoztatást kap a Devanlay által
kínált új szolgáltatásokról vagy termékekről. A Hírlevelet a Devanlay küldi meg
azoknak a Vásárlóknak, akik feliratkoztak rá.
4. A Hírlevél szolgáltatás regisztráció során
történő aktiválásához a Vásárlónak be kell jelölnie a megfelelő mezőt a
regisztrációs űrlapon a Hírlevél szolgáltatásra való feliratkozáshoz.
A Hírlevél szolgáltatás akkor is aktiválható,
ha a Vásárló a Webáruház honlapján (https://www.lacoste.hu/newsletter-form)
elérhető jelentkezési űrlapon megadja e-mail-címét. A kitöltött jelentkezési
lap elküldését követően a Vásárló e-mailben visszaigazolást kap a Devanlay-től
az űrlapon megadott címre.
A Hírlevél szolgáltatás elektronikus úton
történő nyújtására vonatkozó szerződés ezzel a pillanattal létrejött
5. A Hírlevélre való feliratkozás önkéntes és
ingyenes. A Hírlevél szolgáltatást határozatlan ideig kell biztosítani. A Vásárló
a Hírlevél szolgáltatásról bármikor lemondhat. A Vásárló a leiratkozáshoz saját
belátása szerint a Hírlevél szolgáltatás részeként küldött e-mailben található
hivatkozásra kattinthat, vagy a Vásárlói Fiókjában a megfelelő mezőt kezelheti.
6. A Hírlevélnek tartalmaznia kell különösen:
a feladóra vonatkozó információkat, a csomag tartalmát megjelölő kitöltött
„tárgy” mezőt, valamint tájékoztatást az ingyenes Hírlevél szolgáltatásról való
lemondás lehetőségéről és módjáról.
7. A Kapcsolatfelvételi űrlap szolgáltatás
lehetőséget ad a Vásárlónak, hogy üzeneteket küldjön a Devanlay részére a
Webáruház honlapján elérhető űrlapon keresztül.
8. A Vásárló bármikor jogosult leiratkozni a
Kapcsolatfelvételi űrlap szolgáltatásról a Devanlay felé küldött üzenettel.
9. A Devanlay információkat és Devanlay
ajánlatokat (Push) közölhet a lacoste.hu weboldal felhasználóinak érdeklődésük
alapján. Ezeket az egyedi áruajánlatokat attól függetlenül küldheti, hogy a
Vásárló regisztrált-e a Hírlevélre vagy sem. Az egyedi áruajánlatok
kiválasztásához a Devanlay elsősorban aktuális vásárlási és érdeklődési körre
vonatkozó adatokat használ fel, amelyek alapján a Vásárló érdeklődését az egyes
Áruk határozták meg, figyelembe véve az általa mutatott érdeklődést és
preferenciákat, valamint profiladatait. Ha a Vásárló meg szeretné tagadja az
egyedi áruajánlatok fogadását, a Vásárló bármikor kikapcsolhatja ezt a
szolgáltatást:
a. Abban az esetben, ha a Vásárló meg szeretné
tagadni az egyedi termékajánlatok e-mailben történő fogadását a Devanlay-től,
bármikor, bármilyen formában, pl. e-mailben is lemondhat erről a
szolgáltatásról anélkül, hogy az alapinformációknak megfelelő tájékoztatási
költségeken felül további költségek merülnének fel (pl. internetcsatlakozási
költségek, postai díjak). Természetesen minden e-mailben található lemondási
link.
b. Abban az esetben, ha a Vásárló megtagadja
az egyedi áruajánlatok fogadását a Devanlay-től a Push szolgáltatás
használatával, bármikor írhat a Devanlay-nek a Devanlay Polska sp. z o. o., ul.
Złota 59, 00-120 Warszawa vagy az info@lacoste.hu címre, kérve a funkció
kikapcsolását, amit indokolatlan késedelem nélkül meg kell tenni.
10. Abban az esetben, ha a Vásárló a Devanlay
vagy más Vásárlók sérelmére jár el, és a Vásárló megsérti a jogszabályi
előírásokat vagy a Szabályzat rendelkezéseit, a Devanlay jogosult letiltani a
fent leírt ingyenes elektronikus szolgáltatásokhoz való hozzáférést. Az
ingyenes szolgáltatások fent említett okok miatti letiltása a hozzáférés
letiltásának alapjául szolgáló probléma megoldásához szükséges ideig tart. Az
ingyenes szolgáltatások letiltásáról a Devanlay a Vásárló által a regisztrációs
űrlapon megadott e-mailben értesíti Vásárlót.
11. cikk – A Vásárló felelőssége
1. A Vásárló által közzétett tartalom nem
fejezheti ki a Devanlay nézeteit, és nem azonosítható az üzletével. A tartalom
közzétételekor a Devanlay csak megfelelő IKT-forrásokat biztosító entitásként
értelmezhető. A Devanlay nem azonosítható a tartalomszolgáltatóval.
2. A Vásárló kijelenti, hogy:
a. jogosult a Vásárló tartalmát alkotó művek,
iparjogvédelmi tárgyak (pl. védjegy) és/vagy szomszédos jogok szerzői, szellemi
tulajdonjogok és/vagy szomszédos jogok használatára;
b. harmadik felekre vonatkozó személyes
adatokat, képet és információkat a 10. cikkben említett szolgáltatások
keretében jogszerűen, önkéntesen és az érintettek hozzájárulásával tettek
hozzáférhetővé;
c. beleegyezik, hogy hozzáférjen egy másik Vásárló
és a Devanlay által elérhetővé tett tartalomhoz, és felhatalmazza a Devanlay-t,
hogy azokat a jelen Szabályzattal összhangban ingyenesen használja;
d. a szerzői jogról és a szomszédos jogokról
szóló törvény értelmében vállalja, hogy származékos művet készít.
3. A 10. pontban meghatározott elektronikus
szolgáltatásokkal kapcsolatban a Vásárló nem jogosult közzétenni:
a. harmadik felek személyes adatait, valamint
harmadik felek fényképeinek továbbítását előzetes jogi hozzájárulásuk nélkül
b. hirdetéseket és/vagy promóciós tartalmat.
4. A Devanlay nem ellenőrzi a folyamatosan
közzétett tartalmat.
5. Amennyiben a Vásárló, más személy vagy
szervezet úgy ítéli meg, hogy a Webáruházban közzétett tartalom sérti jogait,
személyiségi jogait, jó gyakorlatát, érzéseit, erkölcsét, meggyőződését, a
tisztességes verseny elvét, know-how-ját, törvény által védett titkát, köteles
értesíteni a Devanlay-t az állítólagos jogsértésről. Az értesítés kézhezvételét
követően a Devanlay intézkedik a jogsértő tartalom Webáruházból való
eltávolítása érdekében.
6. A Devanlay csak akkor vállal felelősséget a
Vásárló által biztosított tartalomért, ha a Devanlay-t értesítették a fent
leírt lehetséges jogsértésről.
7. A Vásárló a 10. cikkben említett
elektronikus szolgáltatások igénybevétele során nem tehet elérhetővé olyan
tartalmat, amely különösen:
a. sértő vagy fenyegető másokkal szemben,
olyan szókészletet tartalmaz, amely sérti a jó erkölcsöt (pl. vulgarizmusok vagy általában sértőnek tartott kifejezések
használatával);
b. harmadik felek bármely jogát sértetik,
ideértve a szerzői és szomszédos jogok védelméhez, az iparjogvédelmi jogok
védelméhez, az üzleti titkokhoz vagy a titoktartási kötelezettségekhez
kapcsolódó jogokat;
c. rosszindulatú, rosszhiszemű;
d. ellentétes a Devanlay érdekeivel;
e. egyéb módon sérti a jelen Szabályzat
rendelkezéseit, a jó szokásokat, a hatályos törvényi előírásokat, valamint a
társadalmi vagy erkölcsi normákat.
8. Ha a Devanlay értesítést kap arról, hogy a
tartalom sérti a személyes jogokat, bevált gyakorlatokat, érzéseket,
erkölcsöket, meggyőződéseket, a tisztességes verseny alapelveit, know-how-t,
jogi titkokat vagy kötelezettségeket, a Devanlay fenntartja a jogot, hogy
módosítsa vagy törölje a Vásárlók által közzétett tartalmat a 10. cikkben leírt
elektronikus szolgáltatások igénybevételének egy részét.
9. A Vásárló felhatalmazza a Devanlay-t, hogy a
Vásárló által a Webáruház weboldalán közzétett tartalmat ingyenesen
felhasználja.
12. cikk – Záró rendelkezések
1. A
Devanlay felel az adásvételi szerződés vagy a 10. cikkben említett elektronikus
szolgáltatások nyújtására vonatkozó szerződés nem teljesítéséért vagy nem
megfelelő teljesítéséért, azonban a Devanlay a vállalkozói minőségben lévő Vásárlókkal,
azaz olyan természetes személyekkel, jogi személyekkel vagy jogi személynek nem
minősülő szervezeti egységekkel kötött szerződések esetében, akik a törvény
szerint jogképesek, és saját nevében üzleti vagy szakmai tevékenységet
folytatnak, a Devanlay csak szándékos károkozás esetén és a vállalkozó Vásárlónál
ténylegesen felmerült kár mértékéig felel.
2. A Szabályzat tartalma bármikor rögzíthető
kinyomtatva, adathordozóra mentve vagy letöltve a Webáruházból.
3. A megkötött Adásvételi Szerződéssel vagy a
10. cikkben említett elektronikus szolgáltatások nyújtására vonatkozó
szerződéssel kapcsolatban felmerülő vita esetén a felek a vitát békés úton
rendezik. A jelen Szabályzat alapján felmerülő viták rendezésére a magyar jogot
kell alkalmazni.
4. A Devanlay fenntartja a jogot jelen
szabályzat módosítására. A Vásárlót a változásról a www.lacoste.hu címen
megfelelő üzenettel értesítik. A Szabályzat változásáról és annak elfogadásának
lehetőségéről a Vásárló Fiókját létrehozó Vásárló az új Szabályzat
hatálybalépésének napjától a Webáruházba történő első belépéskor értesül. A
Szabályzat elfogadásának hiánya az elektronikus úton történő
szolgáltatásnyújtásra vonatkozó szerződés felbontását jelenti.
5. Az Adásvételi Szerződést és a 10. pontban
említett elektronikus szolgáltatások nyújtására vonatkozó szerződéseket angol
vagy magyar nyelven kell megkötni.
6. Fogyasztói jogvita esetén a Fogyasztónak
minősülő Vásárló a vármegyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamara mellett
működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. A békéltető testületek
elérhetőségei megtalálhatók a https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
oldalon, a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Budapesti
Békéltető Testület elérhetőségei: Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.,
Telefon: 06-1-488-2131, E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu, Weboldal:
bekeltet.bkik.hu.
7. Az Adatvédelmi szabályzat jelen Szabályzat
szerves részét képezi.
8. A Szabályzat 2024.02.22-én lép hatályba.